یخچال سوپرمارکتی

هنگام خرید یخچال فروشگاهی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

یخچال فروشگاهی یکی از مهم ترین تجهیزات هر فروشگاه، مرکز خرید و رستوران است. با استفاده از این تجهیزات می توانید به خوبی از مواد غذایی نگهداری کنید. به خاطر داشته باشید بهترین کیفیت مواد غذایی زمانی عایدتان می شود که از بهترین تجهیزات استفاده نمایید. اما برای خرید این تجهیز باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ اصلا به یخچال نیاز داریم یا فریزر.

در ابتدا باید مشخص کنیم که چه محصولاتی را می خواهیم برای چه مدتی در یخچال نگهداری کنیم. از این جهت بار برودتی مورد نیاز یخچال تعیین می شود. ما می توانیم محصول مخصوص به خودتان را برایتان طراحی کنیم. سپس محل نصب آن را تعیین کنیم. در ادامه به نکات اصلی انتخاب این تجهیز اشاره می کنیم تا شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ابعاد یخچال

باید از فضای موجود به صورت بهینه استفاده کنید. نباید از تجهیزی استفاده کنید که در مسیر راه مشتریان شما قرار گیرد یا فروشگاهتان را شلوغ کند. بنابراین ابعادی را در نظر بگیرید که مطابق ابعاد فروشگاه شما باشد. یخچال های رستورانی و فروشگاهی مجموعه برادران حامی دوست از تنوع زیادی برخوردارند. ما شما را در انتخاب ابعاد یخچال مورد نظرتان راهنمایی می کنیم.

بهینه بودن مصرف انرژی

از آنجایی که یخچال تجهیزی است که به راحتی از کار نمی‌افتد، بهتر است نوعی از آن را انتخاب کنید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد. از این طریق می توانید از افزایش هزینه های جاری جلوگیری نمایید. بهتر است از یخچال هایی با طراحی جدیدتر استفاده کنید. معمولا در طراحی های جدید از تکنولوژی هایی استفاده می شود که مانع اتلاف انرژی می شود. انتخاب یخچال درب دار یا بدون درب نیز برعهده مشتریان عزیز است.

انتخاب برند

یکی از نکات مهم هنگام خرید تجهیزات فروشگاهی، انتخاب تولیدکننده است. بهتر است درباره مجرب بودن یک تولید کننده به اندازه کافی تحقیق نمایید و سپس اقدام به خرید از آن ها کنید. یکی از افتخارات ما در مجموعه حامی دوست، ارائه بهترین تجهیزات همراه با خدمات مربوط به نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش است. ما می توانیم شما را در راه رسیدن به نیازهایتان کمک کنیم.

یخچال فروشگاهی

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با ما درتماس با ما تماس باشید. پیش از خرید می توانید از ارائه مشاوره توسط کارشناسان فنی تیم ما نیز بهره مند شوید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *