فریزر صندوقی

 

در این مقاله قصد داریم درباره یخچال صندوقی صحبت کنیم و انواع آن را معرفی کرده و شما را در خرید این محصول راهنمایی کنیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی فریزر صندوقی

یکی از مدل های فریزر صنعتی، فریزر صندوقی نام دارد و برای نگهداری انواع گوشت و مرغ منجمد، سبزیجات و بستنی مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل فریزر ها یخچال صندوقی نیز نام دارند. یخچال صندوقی در ابعاد و اندازه های متفاوتی موجود است.

از دیگر کاربرد های یخچال صندوقی معمولا برای استفاده در خانه برای خانواده های کم جمعیت است و مزیت آن نسبت یه یخچال های معمولی این است که فضای کمتری از آشپزخانه را اشغال می کند.

معرفی فریزر صندوقی

کاربرد یخچال صندوقی

یخچال صندوقی دارای تنوع زیادی است و به همین دلیل  برای مصارف مختلف در منازل و مکان های تجاری کاربرد دارد. این مدل فریزر یکی از وسایل ضروری و مهم برای هایپر مارکت‌ها و سوپرمارکت‌ها محسوب می‌شود. در فصل تابستان و در ماه‌های گرم سال این محصول بسیار کاربردی بوده و برای نگهداری انواع بستنی، فالوده و غیره به کار می‌رود.

مزیت استفاده از یخچال صندوقی

از مزیت های اصلی یخچال های صندوقی گنجایش و قدرت سرمایش آن است. درون اکثر این نوع فریزر ها از سیستم یخ زدایی خودکار استفاده شده است یا  به عبارتی سیستم بدون برفک در آنها به کار رفته. یکی دیگر  در یخچال های صندوقی سر و صدای آن است که در مقایسه با فریزر های ایستاده خیلی کمتر است.  البته توجه داشته باشید که اگر این یخچال صندوقی یک کمپرسور قدرتمند و پرسرعت داشته باشد، احتمال دارد باعث ایجاد سر و صدا شود.

مزیت استفاده از فریزر صندوقی

نکات خرید یخچال صندوقی

عایق بندی

عایق بندی فریزر یکی از نکات مهم در خرید یخچال صندوقی است که در سیستم سرمایشی باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود. در نتیجه اگر عایق بندی دستگاه بهتر باشد، اتلاف انرژی  کمتر خواهد بود و مصرف برق هم کم می‌شود. تولید یخچال های صنعتی از جنس عایق مرغوب پلی اورتان، برای جلوگیری از اتلاف انرژی و سرمایش بهتر است.

طراحی بدنه

جنس بدنه دستگاه باید بادوام و محکم باشد. به این دلیل که این نوع فریزر ها به راحتی قابل حمل هستند و جابجایی آنها راحت است، مرغوبیت جنس بدنه دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

رتبه انرژی

یخچال یا فریزر از جمله دستگاه های الکتریکی هستند که به طور مداوم به برق وصل هستند. پس هرچقدر مصرف انرژی دستگاه کمتر باشد، استفاده از آن بهینه‌تر خواهد بود. رده بندی انرژی وسایل برقی به شما کمک می کند تا جلوی این هزینه های اضافی را بگیرید. بهترین رتبه انرژی در وسایل الکتریکی رده انرژی بالاتر از A است. تمام مدل‌های فریزر صندوقی در مجموعه حامی دوست از رده انرژی بالاتر از C هستند.

شرایط آب و هوایی

از نکات دیگری که در خرید یخچال صندوقی باید به آن توجه داشته باشید، توجه به شرایط آب و هوایی است. یخچال‌ها و فریزرها برای هر نوع شرایط آب و هوایی کاربرد ندارد. بعضی از مدل‌ها فقط برای مناطقی با آب و هوای گرمسیری مورد استفاده قرار می گیرند و برخی دیگر برای مناطق سردسیر. پس لازم است در هنگام انتخاب یا این مدل فریزر ها به برچسب روی دستگاه و گزینه مربوط به شرایط آب و هوایی آن توجه داشته باشید.

خرید فریزر صندوقی

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا نکات مهم برای خرید فریزر صندوقی را مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه برادران حامی دوست در حوزه انواع یخچال و فریزر فروشگاهی فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *