قیمت کمپرسور سردخانه آلمانی

خرید کمپرسور بیتزر آلمان

همانطور که می دانید کمپرسور قلب سیستم های برودتی مانند سردخانه، یخچال، فریزر و تهویه مطبوع است. به همین دلیل انتخاب کمپرسور از اهیمت زیادی برخوردار است.

بیتزر آلمان یکی از بهترین برندهای تولید کننده ی کمپرسور است که از سال 1934 شروع به کار کرده است. کمپرسور بیتزر آلمان در انواع مختلف باز، بسته و نیمه بسته طراحی و ساخته می شود. با توجه به ابعاد سردخانه می توان کمپرسور مورد نیاز با قدرت و توان مشخص را انتخاب نمود.

تفاوت انواع کمپرسورها در نحوه اتصال موتور به  کمپرسور است. در کمپرسور باز  پوسته موتور و کمپرسور جدا از یکدیگر هستند. در حالی که در کمپرسور بسته (هرمتیک) و نیمه بسته (سمی هرمتیک) پوسته ی موتور و کمپرسور یکی است. البته تفاوت دو کمپرسور بسته و نیمه بسته در قابلیت دسترسی به داخل موتور است. در کمپرسورهای سمی هرمتیک امکان دسترسی به اجزای داخلی کمپرسور وجود داشته و در صورت نیاز می توان اجزای آن را تعمیر یا تعویض نمود.

چگونه کمپرسور مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب کمپرسور مناسب برای سردخانه با توجه به ظرفیت و بار برودتی سردخانه و توان لازم برای کمپرسور سردخانه انجام می شود.

یکی از مهم ترین پارامترهای انتخاب کمپرسور، دمای اواپراتور و  دمای کندانسور است. افزایش دمای کندانسور و کاهش دمای اواپراتور، برودت تولیدی کمپرسور را کاهش می دهد.

انتخاب برند کمپرسور یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود. کمپرسور بیتزر آلمان با قدرت های مختلف از 1.5 اسب بخار و رنج دمایی 10 تا 40- درجه سانتیگراد تا 150 اسب بخار و گاهی بیشتر موجود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  رایگان  می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *