قیمت کمپرسور سردخانه آلمانی

خرید و قیمت کمپرسور بیتزر

همانطور که می دانید کمپرسور قلب یک سیستم تبرید مانند سردخانه، یخچال، فریزر و سیستم تهویه مطبوع است. به همین دلیل انتخاب آن از اهیمت زیادی برخوردار است. لازم است دقت کافی را در انتخاب این تجهیز داشته باشید. همچنین بهتر است از افراد متخصص و مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

بیتزر آلمان یکی از بهترین برندهای تولید کننده ی کمپرسور است که از سال 1934 شروع به کار کرده است. کمپرسور بیتزر آلمان در انواع مختلف باز، بسته و نیمه بسته طراحی و ساخته می شود. با توجه به ابعاد سردخانه می توان کمپرسور مورد نیاز با قدرت و توان مشخص را انتخاب نمود.

تفاوت انواع کمپرسورها در نحوه اتصال موتور به  کمپرسور است. در کمپرسور باز  پوسته موتور و کمپرسور جدا از یکدیگر هستند. در حالی که در کمپرسور بسته (هرمتیک) و نیمه بسته (سمی هرمتیک) پوسته ی موتور و کمپرسور یکی است. البته تفاوت دو کمپرسور بسته و نیمه بسته در قابلیت دسترسی به داخل موتور است. در کمپرسورهای سمی هرمتیک امکان دسترسی به اجزای داخلی کمپرسور وجود داشته و در صورت نیاز می توان اجزای آن را تعمیر یا تعویض نمود.

چگونه بهترین کمپرسور را انتخاب کنیم؟

انتخاب کمپرسور مناسب برای هر سیستم تبرید، علی الخصوص سردخانه، با توجه به ظرفیت و بار برودتی آن و توان لازم برای کمپرسور انجام می شود. از این رو محاسبه بار برودتی در هر سیستم تبرید اولین کاری است که باید انجام شود.

به خاطر داشته باشید که یکی از مهم ترین پارامترهای انتخاب کمپرسور، دمای اواپراتور و  دمای کندانسور است. افزایش دمای کندانسور و کاهش دمای اواپراتور، برودت تولیدی کمپرسور را کاهش می دهد.

انتخاب برند کمپرسور یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود. کمپرسور بیتزر آلمان با قدرت های مختلف از 1.5 اسب بخار و رنج دمایی 10 تا 40- درجه سانتیگراد تا 150 اسب بخار و گاهی بیشتر موجود است.

قیمت کمپرسور بیتزر

با خرید تجهیزات سرمایشی سردخانه و فروشگاهی از مجموعه ما، می توانید برند مورد نظرتان را خودتان انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  رایگان نیز می توانید همین حالا با کارشناسان ما در مجموعه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما بهترین ها را برای شما می خواهیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *