انواع قفسه فروشگاهی

معرفی انواع قفسه فروشگاهی

تجهیزاتی در فروشگاه ها استفاده می شوند که وجود آن ها برای نظم بخشیدن به فضای داخلی فروشگاه ضروری است. این تجهیزات شامل انواع قفسه فروشگاهی، استندها، شلف ها و یخچال ها هستند. با توجه به فضای خالی فروشگاهتان می توانید این تجهیزات را انتخاب و خریداری نمایید. قیمت این تجهیزات با توجه به جنس، ابعاد و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از آن ها تعیین می شود. آیا می دانید به چه قفسه یا شلفی برای فروشگاهتان نیاز دارید؟ اگر نمی دانید به چه تجهیزی نیاز دارید، نگران نباشید. کارشناسان ما در بخش فروش شما را به بهترین نحو راهنمایی می کنند. کافیست با ما تماس بگیرید.

در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که بهتر است پیش از خرید این تجهیزات بدانید. پس با ما همراه باشید.

نکاتی پیرامون خرید قفسه

  • می توانید با توجه به نوع کسب و کارتان، جنس قفسه های مورد نظرتان را تعیین کنید. تمامی قفسه های فروشگاهی در جنس های چوبی، استیل، گالوانیزه و… طراحی و تولید می شوند.
  • نقشه فروشگاه خود را برای افراد متخصص تیم ما بفرستید تا تجهیزات مورد نیاز شما را برایتان طراحی کنند. مجموعه ما با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی، ساخت و راه اندازی فروشگاه ها و جهیزات به صورت صفر تا صد در کنار شما عزیزان است.
  • قفسه ها توانایی همگام سازی با اغلب فضاها از کوچک تا بزرگ را دارند. کافیست نوع قفسه مورد نیازتان را تعیین کنید. قفسه ها انواع مختلفی اعم از قفسه دیواری، یک طرفه و دو طرفه، سرلاین، جزیره ای و خود ایستا دارند. برای انتخاب نوع آن ها باید نقشه فروشگاهتان بررسی شود.

انواع قفسه فروشگاهی

اگر قصد راه اندازی یک هایپر مارکت بزرگ را دارید، قفسه خود ایستا که به صورت یک طرفه و دو طرفه طراحی و ساخته می شوند، انتخابی مناسب برای شما خواهند بود. انتخاب ابعاد این قفسه ها متناسب با فضا و محصولات موجود در فروشگاه انجام می شود. طبقه‌های قفسـه های دوطرفه به صورت یک تکه است که با عــرض های 40، 50 و 60 سانتی متری تولید می شوند. در صورت نصب قفسه های دو طرفه، می‌توانید از قفسه های سرشلف یا سرلاین استفاده نمایید تا بتوانید به بهترین نحو از فضای فروشگاه خود استفاده کنید.

اگر فروشگاه شما ابعاد نسبتا بزرگ و دیوارهای خالی زیادی نیز دارد و همچنین مغازه غیر استیجاری است، قفسه های یک طرفه و دیواری می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند. شما می‌توانید به کمک قفسه های یک طرفه از کوچکترین فضاهای خالی فروشگاهتان نیز استفاده نمایید. در قسمت هایی از فروشگاهتان که قابلیت نصب قفسه های یک طرفه و دو طرفه وجود نداشته باشد، می‌توانید از قفسه های طرح کیک یا گرد استفاده کنید.

انواع قفسه فروشگاهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها می توانید با مجموعه برادارن حامی دوست و بخش سورسرمایش تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *