قفسه فروشگاهی دیواری

قفسه فروشگاهی دیواری و مزایای آن

قفسه یا شلف های فروشگاهی انواع مختلفی دارند که با توجه به ابعاد لازم، فضای در دسترس و همچنین نوع محصولی که قرار است در آن بچینیم نوع قفسه انتخاب می شود. همانطور که از نام قفسه فروشگاهی دیواری پیداست، قابل نصب بر روی دیوار است. یعنی در واقع این قفسه ها، قفسه های یک طرفه ای هستند که قابلیت نصب روی دیوار به جای پایه ی قفسه را دارند و تفاوت قفسه های دیواری با قفسه های خود ایستا در همین محل نصب آن ها است.

قفسه فروشگاهی دیواری انتخابی مقرون به صرفه بوده و فضای مورد نیاز آن برای نصب، بسیار اندک و کمتر از سایر قفسه های فروشگاهی است. طبقات این قفسه ها مانند قفسه های دیگر در عرض های مختلفی از ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر طراحی و ساخته می شود.

قطعات این قفسه ها به کمک پیچ و مهره به یکدیگر و به دیوار متصل می‌شوند. به همین دلیل جا به جا کردن آن ها به راحتی قفسه های خود ایستا نیست. این قفسه های ثابت، در انواع فلزی، چوبی یا شیشه ای قابل طراحی و ساخت هستند که با توجه به کالایی که در آن قرار می‌گیرد و طراحی فروشگاه شما، جنس آن تعیین می‌شود.

لازم به ذکر است که نوع فلزی این قفسه ها تحمل وزن بیشتری داشته و همچنین از استحکام نسبتا بالایی برخوردار است. اما نوع چوبی آن در زیبایی فروشگاه تاثیر بسزایی دارد و در دکوراسیون های خاص قابل نصب است.

قفسه فروشگاهی دیواری

در انتخاب قفسه دیواری فروشگاهی یا انواع دیگر قفسه ها و تجهیزات فروشگاهی باید فضای فروشگاه خود را در نظر داشته باشید تا به صورت بهینه از تمامی فضا استفاده شود و در عین حال آناتومی فروشگاه به بهترین نحو حفظ شود. در این شرایط می توانید مشتریان فروشگاه خود را تا حد خوبی راضی نگه دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *