قیمت کمپرسور سردخانه آلمانی

قیمت کمپرسور سردخانه آلمانی

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین کمپرسور سردخانه باید از ابتدا هدف خود را از ساخت سردخانه تعیین کنید. آیا قصد منجمد نمودن مواد غذایی را دارید؟ یا صرفا می خواهید مواد غذایی منجمد را نگهداری نمایید؟ اصلا به سردخانه بالای صفری احتیاج دارید یا زیر صفری؟ قیمت کمپرسور سردخانه آلمانی که می خواهید خریداری نمایید چقدر اهمیت دارد؟

در کنار یافتن پاسخ سوالات مطرح شده، باید محصولی که می خواهید در سردخانه تان ذخیره کنید را انتخاب کنید. پس از انتخاب محصول باید مقدار محصول ذخیره ای را تعیین کنید. با این کار می توانید ابعاد سردخانه و تعداد سالن ها را تعیین کنید. کمپرسورهای رایج سردخانه با توان های متفاوت بسته به میزان سرمایش مورد نیاز، از توان ۱.۵ اسب بخار در بازار موجودند. همچنین باید اقلیم ساخت و نصب سردخانه را در نظر بگیرید.

بهتر است هنگام انتخاب کمپرسور با مشاورین ساخت و راه اندازی سردخانه در تماس باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مشاورین و افراد مجرب می توانند شما را در راه تحقق نیازهایتان راهنمایی کنند.

بهترین کمپرسورهای آلمان

یکی از شناخته شده ترین و بهترین کمپرسورهای تولید شده برای سردخانه، کمپرسور بوک است که در کشور آلمان تولید می شود. محصولات بوک با نام تجاری GEA نیز شناخته می شوند. این کمپرسورها در صنایع برودتی و تهویه مطبوع کاربرد زیادی دارند. محصولات بوک ظرفیت و بار برودتی بالایی دارند و پیشتر امتحان خود را در این شرایط پس داده اند. این تجهیزات اغلب لرزش و صدای کمی دارند و انتخابی مناسب برای تمامی سردخانه ها خواهند بود.

در سمت دیگر کمپانی بیتزر قرار دارد که اتفاقا این کمپانی هم در کشور آلمان قرار دارد. محصولات بیتزر یکی دیگر از انتخاب های با کیفیت و با طول عمر بالا، برای سردخانه ها و سیستم های تهویه مطبوع است. کمپرسورهای این شرکت، اغلب راندمان بالا و اتلاف انرژی کمی دارند.

شباهت دو کمپانی بوک و بیتزر در آن است که هر دو با تمامی مبردها سازگار خواهند بود. این خود مزیتی بزرگ به حساب می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت کمپرسور سردخانه آلمانی می توانید با مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید. ما لیست قیمت ها را به شما ارائه می دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره خرید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *