قیمت قفسه فروشگاهی

طراحی هایپر مارکت

اگر قصد طراحی هایپر مارکت، سوپرمارکت یا یک فروشگاه را دارید، بهتر است از مجموعه‌ای مجرب و توانمند کمک بگیرید. هایپر مارکت های امروزی به سرعت جای سوپرمارکت های کوچک را گرفته و مورد استقبال مردم قرار گرفتند. این فروشگاه ها امروزه نقش مهمی در زندگی ما دارند. محصولات ارائه شده در هایپرمارکت ها اغلب از تنوع بالایی برخوردارند. از این جهت این فروشگاه ها طرفداران خود را دارند.

چیدمان این فروشگاه ها نیز از اهمیت و اصول خاصی برخوردار است. برای مثال قفسه ها و شلف ها باید به گونه ای در فروشگاهتان چیده شوند که به مشتریان هنگام خرید کمک کنند تا به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. در نهایت این عامل به افزایش فروش در فروشگاهتان کمک می‌کند. همچنین طراحی هایپر مارکت ها باید به گونه ای باشد که ظاهری زیبا و شکیل به فروشگاه شما بدهد. بهتر است اصول فاصله گذاری هنگام قفسه بندی رعایت شود تا امکان تردد چند ترولی از بین قفسه ها وجود داشته باشد.

در صورت انتخاب درست این تجهیزات، مشتریان و کارکنان فروشگاه می‌توانند به راحتی از موجودی کالاها آگاه شوند.

تجهیزات فروشگاهی

انتخاب تجهیزات فروشگاهی با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و نیاز مشتری هنگام تاسیس فروشگاه انجام می شود. هنگام انتخاب این تجهیزات باید به کالاهای ارائه شده در فروشگاه خود توجه نمایید. انتخاب انواع یخچال و فریزر، شلف و قفسه، استندها، بن ماری و تاپینگ ها، میز چک اوت، ترولی، سبد خرید و تجهیزات امنیتی یکی دیگر از وظایف تیم طراحی هایپر مارکت است.

طراحی هایپر مارکت

مجموعه برادران حامی دوست با بیش از 20 سال سابقه درخشان در طراحی صفر تا صد فروشگاه ها، طراحی و تولید تجهیزات فروشگاهی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *