میز چک اوت

میز چک اوت چیست

یکی دیگر از محصولاتی که شرکت تولید برادران حامی دوست ارائه میکند میز چک اوت است که در دنیای بزرگ تجارت بسیار کاربرد دارد مخصوصا در فضاهایی که با تعداد بالایی از مشتریان روبه رو هستند این میز میتواند در جلب رضایت مشتریان سهم به سزایی داشته باشد زیرا  در صرفه جویی وقت و هرچه زودتر انجام شدن کار مشتریان سهم به سزایی دارد.
در دنیای امروز شاهد تغییرات خیلی سریع در تکنولوژی هستیم و تکنولوژی حرفه ای دیروز نسبت به تکنولوژی امروز ، دیگر حرفه ای نیست و آماتور محسوب محسوب می شود . اگر شما در فروشگاه و هایپرمارکت خود حرفه ای عمل نکنید بی شک بایستی در انتظار ورشکستگی و مشکلات زیاد باشید.

کار حرفه ای ، علاوه بر اخلاق حرفه ای نیاز به وسایل و تجهیزات حرفه ای دارد یکی از این تجهیزات میز چک اوت یا میز صندوق فروشگاهی است . مشتری به خصوص  پس از خرید و در زمان تسویه حساب ، تمایل دارد که کمتر در صف ایستاده و صندوق دار سریع تر تسویه اش  را انجام بدهد.

میز صندوق فروشگاهی یا میز چک اوت در سرعت عمل صندوق دار بسیار اثر بخش است . هر چقدر این میز کار ، دسترس تر ، راحت تر و سرعت عمل او را بیشتر کند ، در نهایت باعث جلب رضایت مشتری خواهد شد ؛ شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که در صف طولانی ،منتظر تسویه هستید که تعداد زیادی از کالا ها  روی میز صندوق ریخته شده است شما نظری نداشته اید.  

میز صندوق یا چک اوت هایی  که دارای چرخش سریع تر نوار نقاله هستند ، اصطکاک کمتر ایجاد میکنند ، و در نتیجه صندوق دار را در امر تسویه کمک بسزایی میکند .

خوب حالا سوال این است که چند نوع میز صندوق داریم؟این میزها سه نوع هستند از جمله ساده ، با نوار نقاله و اکسپرس .

 

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *