فله فروشی

راه اندازی یک فروشگاه فله فروشی

تاسیس فروشگاه و مغازه فله فروشی مانند آجیل، خشکبار، پاستیل فله، میوه خشک و حبوبات لوازم مخصوص به خود را نیاز دارد. بهتر است پیش از احداث فروشگاه برای ساخت آن ایده و طرح داشته باشید. سپس ایده های خود را با طراحان و سازندگان لوازم مربوطه در میان بگذارید. امروزه به اندازه ای تنوع اقلام مورد نیاز در فروشگاه ها زیاد شده است که برای هر مدل محصول یا کالایی یک قفسه یا استند مخصوص در نظر گرفته می شود. قفسه و استندهای محصولات فله، تجهیزاتی هستند که مخصوص نگهداری مواد باز و کیلویی هستند. تجهیزات مغازه خشکبار می تواند با ابعاد کوچک و بزرگ بسته به ابعاد فروشگاه طراحی و ساخته شود. در ادامه به معرفی بعضی از لوازم مورد نیاز برای این مغازه ها می پردازیم.

تجهیزات لازم و ضروری

قفسه و استند

وجود این تجهیزات پرکاربرد برای نظم بخشیدن به هر فروشگاهی، فارغ از کوچک و بزرگ بودن آن، لازم و ضروری است. استندها و قفسه ها از جنس های مختلفی اعم از شیشه ای، چوبی و فلزی ساخته می شوند. صاحبان هر کسب و کاری باید این نکته را در نظر داشته باشند که استفاده از تجهیزاتی مانند استند و قفسه می‌تواند به افزایش رضایت مشتری و در نهایت افزایش فروش در فروشگاه کمک نماید.

فله فروشی

بن ماری

اگر استندها و قفسه های فروشگاه خود را از جنس استیل یا فلزی انتخاب نمایید، ظروف یا لگن بن ماری نیز نیاز دارید. در این صورت می توانید انواع محصولات فله ای خود را در داخل لگن های بن ماری با ابعاد گوناگون نگهداری نمایید. مزیت استفاده از بن ماری این است که در صورت ورود آلودگی می توانید آن ها را شسته و ضدعفونی نمایید.

میز چک اوت

یکی دیگر از محصولات استراتژیک و ضروری در هر فروشگاهی میز صندوق یا میز چک اوت است. استفاده از این تجهیز این امکان را به شما می دهد که ورود و خروج تمامی محصولات را در فروشگاهتان کنترل نمایید.

ترازو دیجیتال

برای فروشگاه های فله فروشی داشتن این ابزار لازم و ضروری است. استفاده از ترازوهای دیجیتال امروزی این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند دقیقا به میزان نیاز خود از هر محصولی خریداری کنند.

سرتاس

این محصول برای برداشتن مواد فله ای از منبع اصلی آن ها کاربرد دارد. سرتاس در جنس های مختلفی ساخته می شود که نوع استیل آن برای مغازه های آجیل و خشکبار انتخابی مناسب است.

فله فروشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره راه اندازی کسب و کارتان می توانید با مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است. ما در این راه با ارائه بهترین خدمات، مشاوره و ارائه ی خدمات پس از فروش استثنایی به شما، در کنارتان خواهیم بود. همین حالا می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *