انتخاب یخچال ویترینی

انتخاب یخچال ویترینی


انتخاب یخچال ویترینی مناسب

انتخاب یخچال ویترینی
انتخاب یخچال ویترینی

انتخاب یخچال ویترینی در فروشگاه ها برای به نمایش گذاشتن انواع مواد غذایی یخچالی می باشد موتور در این یخچال در کنار آن یا در زیر آن نصب میگردد و در مدلهای جدید این یخچال می توان به جلو باز شو بودن آن اشاره نمود که از لحاظ زیبایی و سهولت در شارژ کالا و برداشت کالا توسط مشتری بسیار زیبا طراحی شده است گردش هوا در آن هم می تواند به صورت اجباری باشد و هم بصورت طبیعی این نوع یخچالها دارای تنوع زیادی می باشند و آنها را به اشکال مختلف می سازند.

یخچال های فروشگاهی در انواع مختلف بنا به نیاز هر کسب و کار طراحی و تولید می شوند. شما می توانید با شناخت و انتخاب یخچال ویترینی مناسب و دیدن نمونه کارهای تولیدکنندگان یخچال ، تجهیزات مورد نیازتان را انتخاب نمایید.

یخچال ویترینی تجهیزی است که به خریداران اجازه رؤیت کامل محصولات و مواد غذایی داخل آن را می دهد. در واقع برای ایجاد اعتماد در بین خریداران، زیبایی و طراحی شکیل فروشگاه و در نهایت افزایش فروش در فروشگاهتان می توانید از این تجهیزات استفاده کنید. با انتخاب یخچال ویترینی مناسب می توانید به مشتریان خود دید  پانورامایی بدهید، در نتیجه یخچال ویترینی می تواند بهترین انتخاب در فروشگاه های مختلف باشد.

در ادامه به بررسی کاربردهای یخچال ویترینی می پردازیم و مشخصات آن ها را برای شما بازگو می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای فروشگاهتان داشته باشید. با ما همراه باشید.

کاربرد یخچال ویترینی

این یخچال به خاطر مزایایی که دارد، دامنه کاربرد گسترده ای نیز دارد. برای مثال در رستوران ها، فروشگاه های پروتئینی و مواد غذایی آماده، فروشگاه های نان و شیرینی، کافی شاپ ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها و حتی سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره‌ای می توانید این تجهیزات را به وفور ببینید.

مشخصات یخچال ویترینی

بدنه تجهیزاتی که در تماس با مواد غذایی هستند، از جنس ورق استیل ساخته می شود. اینگونه این تجهیزات قابلیت شست و شو و ضد عفونی خواهد داشت. بعلاوه استیل ضد زنگ ماندگاری طولانی دارد بدون آنکه دچار خوردگی شود.

این تجهیزات به خوبی عایق بندی می شوند. به همین دلیل نوسان دمایی در آن ها معنا ندارد. به این ترتیب می توانید با خرید این یخچال ها، مواد غذایی را با بهترین کیفیت در فروشگاهتان نگهداری نمایید.

قسمت جلویی یخچال آکواریومی شیشه تخت دارد و از کناره های یخچال نیز این شیشه ادامه دارد. در قسمت پشتی کار نیز می توانیم برایتان درب کشویی قرار دهیم.

انتخاب یخچال ویترینی
انتخاب یخچال ویترینی

شما می توانید این تجهیزات را با صفحه نمایش دیجیتال و نورپردازی داخلی آن ها خریداری نمایید.

برای تعیین ابعاد و حجم این تجهیزات و سفارش یخچال آکواریومی با ابعاد مورد نیازتان، می توانید با ما در تماس باشید. در صورت تمایل می توانید ابعاد و پلان یا نقشه فروشگاهتان را برای ما ارسال کنید تا بهترین تجهیزات را برای کسب و کارتان طراحی نماییم.

ما بهترین ها را برای شما طراحی و تولید می کنیم. کافیست ما را از نیازتان با خبر کنید. ضمناً با خرید از مجموعه ما می توانید از خدمات پس از فروش ویژه‌ی ما بهره‌مند شوید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *