یخچال ویترینی

یخچال ویترینی چیست؟

این یخچال ها یکی از انواع یخچال های تجاری شناخته شده اند که در فروشگاه نان و شیرینی یا قنادی کاربرد دارد. انتخاب آن ها همچنین به زیبایی فروشگاه شما می افزاید. یکی از نکات حائز اهمیت در چیدمان فروشگاه های نان و شیرینی انتخاب یخچال های ویترینی مناسب است که از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی، رنگ و مدل این یخچال ها  باید به گونه ای باشد که مناسب فضای فروشگاه شما بوده و زیبایی و چشم نوازی فروشگاه را برای مشتریان دوچندان کند.

با انتخاب این یخچال ها می توانید به افزایش نرخ فروش در فروشگاهتان کمک کنید. یخچال های ویترینی قنادی همانطور که از نامش پیداست به گونه ای طراحی شده است که محصولات داخل آن به راحتی قابل مشاهده باشند تا مشتریان بتوانند محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند. برای انتخاب این نوع یخچال ها باید به نکاتی توجه شود که در این صفحه به بررسی آن ها پرداختیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تجهیزات و یخچال های فروشگاهی می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل فرمایید.

2 دیدگاه ها

  • سلام خسته نباشید .بر روی موتور یک اسب حجم جابه جایی ۲۲ مترمکعب نوشته شده از کجا بفهمیم که برای این حجم چه مقدار اواپراتور وکندانسر انتخاب کنیم

    • سلام وقت بخیر
      کمپرسورتون از چه برندی هست؟
      این حجم از جا به جایی برای موتور یک اسب صحیح نیست.
      برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید یا از طریق واتس اپ با ما در تماس باشید
      09300500774

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *