یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی و نکات مربوط به آن ها

یخچال های فروشگاهی کاربردهای زیادی در مکان هایی مانند فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، مراکز خرید و مراکز تجاری دارند. از این جهت رسیدگی منظم به این یخچال ها علاوه بر عمر طولانی آن، به کاهش هزینه های جاری فروشگاهتان کمک می کند. به خاطر داشته باشید که خرابی یک قطعه ی کوچک از تجهیزات شما می تواند ضربه ی مهلکی به کسب و کارتان وارد کند.

در این مقاله به 4 نکته ی مهم درباره یخچال فروشگاهی اشاره می کنیم که تنها با توجه نمودن به آن ها مانع ایجاد مشکلات بزرگتر در کسب و کارتان خواهید شد.

کمپرسورها را با برنامه زمانی منظم بررسی کنید.

کمپرسور مهم ترین عضو هر یخچالی است. از این جهت نگهداری آن به بهترین نحو، از اهمیت زیادی برخوردار است. بهتر است کمپرسورهای یخچال را هر  90  روز یک بار به طور کامل بررسی کنید تا از ظرفیت مطلوب آن ها اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است مانع آلودگی کمپرسور با گرد و غبار و روغن شوید. نگهداری و تعمیرات دو اصلی است که مانع ایجاد خسارت های بیشتر می شود.

دمای یخچال را در بازه دمایی مشخص تنظیم کنید.

وظیفه اصلی هر یخچال، نگهداری از مواد غذایی با حفظ ایمنی و کیفیت مناسب است. بنابراین اولین کاری که باید هنگام روشن کردن یخچال ها انجام دهید، تنظیم دمای آن ها است. بالاتر یا پایین تر بودن دمای یخچال از حد تعیین شده به یک اندازه به مواد غذایی داخل آن آسیب وارد می کند. با بررسی روزانه و منظم دمای یخچال ها به کمک یک ترموستات، می توانید دمای ایده آل آن را که بین  1  تا  9  درجه سانتیگراد تنظیم کنید. تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که دمای یخچال ها بر اساس دمای محیط و فصول مختلف سال، تعیین می شود.

لامپ های یخچال را بررسی کنید.

خرابی لامپ های LED داخل یخچال ممکن است بر عملکرد یخچال شما تاثیر منفی داشته باشد. به خاطر داشته باشید که مشتریان فروشگاهتان هرگز از یخچالی که قطعه ی خرابی داشته باشد، خرید نمی کنند. لازم است پیش از تعویض لامپ، حتما به مدل آن دقت نمایید.

برفک زدایی در یخچال و فریزر

در یخچال و فریزر شما برفک به علل مختلفی به وجود می آید. یکی از دلایل ایجاد برفک، می تواند عملکرد نادرست اواپراتورها باشد. بهتر است برای پروسه ی یخ زدایی یخچال برنامه مشخصی داشته باشید. اگر یخ زدایی به هر دلیلی به درستی اجرا نشود، مقدار زیادی برفک در فریزر به وجود می آید که مانع عملکرد صحیح دستگاه می شود.

یخچال فروشگاهی

خرید و قیمت انواع یخچال تجاری مجموعه ما

اگر قصد دارید تجهیزات منحصر به فرد خود را داشته باشید، کافیست ما را از نیازتان مطلع کنید. با توجه به محیط در دسترس در فروشگاهتان و موادی که قصد نگهداری آن ها را دارید، می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. مجموعه برادران حامی دوست شما را در مسیر تحقق رویاهایتان کمک می نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و استعلام قیمت ها می توانید با مشاوران ما در مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *