چیدمان یخچال سوپرمارکت

بررسی انواع یخچال فروشگاهی و راهنمای انتخاب آن ها

همانطور که می دانید یخچال فروشگاهی یا یخچال تجاری تجهیزی لازم و ضروری برای فروشگاه ها، هایپر مارکت ها، سوپرمارکت ها، مراکز تفریحی و تجاری است. از این جهت  انتخاب آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. برای انتخاب انواع یخچال فروشگاهی باید به مواردی از جمله فضای در دسترس در فروشگاه، ابعاد و اندازه ی یخچال، نوع درب آن، جهت باز شدن درب یخچال، محصولاتی که در داخل یخچال ذخیره می شوند و دمای مورد نیاز برای نگهداری مواد غذایی توجه نمود.

از نکات دیگری که باید هنگام خرید این تجهیزات به آن توجه کرد، عملکرد و ماندگاری یخچال است. همچنین خدمات پس از فروش اعم از تعمیر و نگهداری، گارانتی و وارانتی محصولات یکی از نکاتی است که باید هنگام خرید در نظر گرفت. مجموعه برادران حامی دوست علاوه بر ارائه مشاوره در انتخاب تجهیزات فروشگاهی و تجهیز صفر تا صد فروشگاه، با در نظر گرفتن یک سال گارانتی و 5 سال وارانتی برای مشتریان خود، سعی دارد شما را در رسیدن به اهدافتان به بهترین نحو کمک کند.

در این مقاله به معرفی انواع یخچال فروشگاهی و نحوه ی انتخاب آن ها می پردازیم.

یخچال ایستاده درب دار

این تجهیزات در فروشگاه ها و هایپرها، رستوران ها و مراکز تجاری کاربرد داشته و اغلب دارای درب شیشه ای دو جداره هستند. به واسطه همین درب شیشه ای، تمام محصولات داخل یخچال قابل رویت است و درنتیجه انتخاب محصول را برای مشتریان فروشگاه آسان تر می کند.

انواع یخچال فروشگاهی درب دار می تواند دارای درب کشویی یا لولایی باشد. بدنه ی این تجهیزات از فولاد ضد زنگ ساخته می شود تا مقاومت بالاتری نسبت به رطوبت و در مجاورت مواد غذایی داشته باشند. یخچال ایستاده درب دار، یک لایه عایق داخلی از جنس پلی اورتان دارد تا برودت بیشتری را حفظ کند. این یخچال در ابعاد و اندازه های متفاوتی بنا به درخواست مشتری قابل طراحی و ساخت است.

انواع یخچال فروشگاهی

یخچال پرده هوا

یخچال و فریزرهای بدون درب که با نام یخچال پرده هوا یا روباز نیز شناخته می شود، یکی از انواع یخچال فروشگاهی است که برای مکان های شلوغ و پر تردد مانند هایپر مارکت ها که درب یخچال ها دائما در حال باز و بسته شدن هستند، انتخابی مناسب است.

این تجهیزات در 2 نوع موتور سرخود و موتور مرکزی طراحی و ساخته می شوند. یخچال های پرده هوا مجموعه برادران حامی دوست در سه مدل دنا، البرز و الوند طراحی و ساخته می شود. مدل دنا مدلی اقتصادی از یخچال های پرده هوا است. در این یخچال ها جریانی ثابت از هوای سرد از پایین به بالای قسمت جلویی یخچال در حرکت بوده که باعث خنک ماندن دائمی فضای این یخچال ها می شود.

انواع یخچال فروشگاهی

یخچال ویترینی یا جزیره

این یخچال ها که طراحی آن ها به صورت خوابیده است، در فروشگاه های پروتئینی مانند گوشت، سوسیس و کالباس، غذای آماده، نان و شیرینی و قنادی ها کاربرد زیادی داشته و به مشتریان این امکان را می دهد که محصولات داخل یخچال را رویت کرده و از بین آن ها محصول مد نظر خود را انتخاب کنند. این یخچال ها می توانند به افزایش فروش در فروشگاه شما نیز کمک کنند.

علاوه بر آن مصرف انرژی یخچال جزیره بهینه است. این تجهیزات در مجموعه برادران حامی دوست دو مدل الماس و کریستال موجود می باشد که هر کدام در دو نوع با شیشه ی تخت و شیشه ی خم و با ابعاد مختلف بسته به درخواست مشتری قابل طراحی و ساخت هستند. محل قرارگیری موتور در این یخچال ها می تواند در کنار یا زیر یخچال باشد.

انواع یخچال فروشگاهی برادران حامی دوست

برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت ها و دریافت مشاوره رایگان می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *