قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

تعیین قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

یخچال فروشگاهی بدون درب یا پرده هوا یکی از تجهیزات پر کاربرد در تمامی فروشگاه های بزرگ، هایپر مارکت ها و مراکز تجاری و تفریحی است. از این رو قیمت گذاری این محصول نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برای تعیین قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب باید قابلیت های آن را در نظر داشته باشید. با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین تجهیزات را برای کسب و کار خود تهیه کنید.

ویژگی های یخچال پرده هوا

بدنه این یخچال ها اغلب از جنس استیل است تا قابلیت شست و شو داشته باشند. این یخچال دارای پرده شب است تا از اتلاف انرژی در زمان تعطیلی فروشگاه جلوگیری کند. یخچال های پرده هوا دارای عایق پلی یورتان هستند تا کمترین اتلاف انرژی را داشته باشند. همچنین این یخچال ها مجهز به سیستم نوفراست هستند و مصرف انرژی کمی دارند. در صورتی که از این تجهیزات به درستی استفاده کنید، دوام بالایی نیز خواهند داشت. قابلیت نصب چراغ LED نیز در داخل آن ها نیز وجود دارد. به این ترتیب خریداران می توانند به بهترین نحو محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

انواع و عملکرد یخچال فروشگاهی بدون درب

دمای کارکرد این یخچال ها بین  2  تا  7  درجه سانتیگراد است. به کمک این تجهیزات می توانید مواد غذایی سرد شده را خنک نگه دارید. بنابراین بهتر است برای سرد کردن مواد غذایی از این یخچال ها استفاده نکنید. اغلب افرادی که این یخچال ها را خریداری می کنند، پس از مدت کوتاهی از عملکرد بد آن ابراز نارضایتی می کنند. در حالی که اگر پیش از خرید بدانید که این یخچال دقیقا چه کاربردی دارد، تجهیزات شما دچار مشکل نمی شود.

این تجهیزات با توجه به محل نصبشان در دو نوع موتور سرخود و موتور مرکزی طراحی و ساخته می شود.

  • یخچال بدون درب موتور سرخود که ظرفیت پایین تری دارد، موتور یا کمپرسور روی کابین یخچال نصب می شود و در نتیجه قابلیت حمل آسان دارد.
  • یخچال بدون درب موتور مرکزی که ابعاد و ظرفیت بزرگتری دارد، فضایی جدا برای موتور یا کمپرسور یخچال در نظر گرفته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب و سایر تجهیزات می توانید با مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *