یخچال سوپرمارکتی

یک یخچال سوپرمارکتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

هنگام خرید محصولات لازم برای تجهیز یک سوپرمارکت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ آیا کیفیت محصول بر هزینه ی آن ارجحیت دارد؟ با انتخاب مجموعه برادران حامی دوست به عنوان تولیدکننده انواع یخچال سوپرمارکتی با کیفیت تضمینی می توانید پیش از خرید، برند قطعات یخچال خود را به صورت اختصاصی انتخاب کنید. چنین شرایطی در بازار رقابتی امروز اهمیت زیادی دارد. امروزه این تجهیزات از تنوع زیادی برخوردارند. در نتیجه برای انتخاب درست بهتر است بدانیم برای نگهداری چه محصولی و در چه مکانی می خواهیم از این تجهیزات استفاده کنیم.

پس از مشخص شدن پلان فروشگاه و موقعیت قرارگیری تجهیزات، نوبت به طراحی تجهیزات می رسد. در این مرحله ما به کمک شما تجهیزات مورد نیازتان را طراحی می کنیم. چرا که همیشه اولویت ما رضایت شما مشتریان عزیز است. هنگام طراحی می توانید پس از بازدید از محصولات ما نوع یخچال یا سایر تجهیزات مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. بدین ترتیب تجهیزات مورد نیازتان را با ابعاد دلخواه شما می سازیم.

علاوه بر قطعات به کار رفته در یخچال، باید به کارایی، دما و ابعاد آن ها توجه کنیم. به این ترتیب می توانید از یخچال های مختلف در فروشگاه خود استفاده نمایید.یخچال سوپرمارکتی

انواع یخچال های فروشگاهی

  1. یخچال و فریزر درب دار ایستاده و خوابیده درب دار؛ انتخابی مناسب برای تمامی فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها. علی الخصوص برای نگهداری از مواد غذایی منجمد.
  2. یخچال و فریزر پرده هوا ایستاده و خوابیده پرده هوا؛ انتخابی مناسب برای مکان های بزرگ و شلوغ مانند هایپر مارکت ها که درب یخچال ها دائما در حال باز و بسته شدن است.

جمع بندی

همانطور که پیش تر گفتیم، انتخاب برند قطعات برعهده شما مشتریان عزیز است. ما با ارائه ی مشاوره خرید شما را در انتخاب قطعات و محصولات کممک می کنیم. توجه به کمپرسور یا موتور یخچال در هنگام خرید اهمیت زیادی دارد. چرا که کمپرسور مهم ترین عضو هر سیستم تبرید است. کمپرسور یخچال های تجاری، در بالا یا زیر یخچال قرار می گیرند. این مورد بر کیفیت و همچنین قیمت یخچال ها تاثیر می گذارد.

شما می توانید با توجه به ابعاد و ظاهر فروشگاهتان تجهیزات مورد نیازتان را سفارش دهید. ما آن ها را برای شما به بهترین نحو طراحی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با ما در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *