یخچال سوپرمارکتی

صفر تا صد هایپر مارکت و هر آنچه باید پیش از راه اندازی آن بدانید

طراحی و راه اندازی صفر تا صد هایپر مارکت ها یا فروشگاه های زنجیره ای بزرگ با توجه به شرایط کنونی بازار بی شک نیاز به دریافت مشاوره از افراد متخصص و مجرب دارد. مجموعه ای که نیازهای افراد در راه اندازی این کسب و کار را بداند و در تمامی مراحل آن ها را راهنمایی کند. همچنین نیازهای مشتری را هنگام خرید بشناسد و بر آن اساس طراحی های مربوطه را انجام دهد.

برای یافتن موقعیت ایده آل خود در شرایط امروزی بازار، بهتر است از شرکتی کمک بگیرید که در این زمینه به صورت حرفه ای و تخصصی عمل می نماید. مراحل تاسیس یک هایپر مارکت به صورت زیر است؛

  1. مشخص نمودن کالا یا خدمات ارائه شده
  2. انتخاب نام مناسب برای فروشگاه و دریافت مجوزها
  3. انتخاب مکان مناسب با جای پارک مناسب برای
  4. طراحی فضای داخلی فروشگاه با توجه به نیاز مشتری
  5. تهیه ی تجهیزات مورد نیاز مانند یخچال، فریزر و شلف ها، انواع استند، بن ماری و تاپینگ، تجهیزات امنیتی، ترولی و سبد خرید، میز چک اوت
  6. تهیه ی اقلام و محصولات فروشی و چیدمان اصولی آن ها در تجهیزات

نکاتی پیرامون انتخاب تجهیزات

انتخاب تجهیزات فروشگاهی با توجه به نوع محصول ذخیره ای، فضای در دسترس فروشگاه، ابعاد فروشگاه و محل تردد مشتریان به همراه ترولی انجام می شود. همچنین بهتر است هنگام خرید تمامی تجهیزات مورد نیاز در سوپرمارکت، به خدمات پس از فروش اعم از خدمات تعمیرات و نگهداری، گارانتی و وارانتی محصولات توجه نمایید.

صفر تا صد هایپر مارکت

برای مثال برای انتخاب یخچال باید به محصولاتی که در آن قرار می دهید، دمای عملکرد آن، جهت باز شدن درب یخچال و محل قرارگیری موتور یا کمپرسور آن دقت نمایید.

یا برای انتخاب انواع شلف و قفسه، ابعاد و اندازه ی آن ها باید متناسب با فضا و حجم فروش محصولات در نظر گرفته شود. اگر فروشگاهتان ابعاد بزرگ و دیوارهای خالی زیادی دارد، قفسه های یک طرفه و دیواری می توانند انتخابی مناسب برای شما باشند.

دانستن نکات این چنینی نیازمند تجربه های گوناگون است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما شما را در راه تحقق رویاهایتان یاری می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *