سردخانه دو مداره

شرایط و مراحل ساخت سردخانه میوه

امروزه وجود سردخانه ها برای ذخیره میوه ها و سایر مواد غذایی امری ضروریست. از طرفی ساخت، نصب و راه اندازی یک سردخانه امری تخصصی است و باید در این مسیر از افراد با تجربه کمک گرفت. مراحل ساخت سردخانه میوه مانند ساخت سایر سردخانه ها است.

بنابراین مرحله اول در ساخت هر سردخانه ای، برآورد نیاز مشتری و سپس انتخاب شرکت مشاور و تنظیم قرارداد با آن ها است. شرکتی که انتخاب می کنید باید تجربه ی ساخت و راه اندازی سردخانه را داشته باشد. بهتر است بر اساس پروژه های انجام شده ی آن ها تصمیم بگیرید. پس از انتخاب شرکت دریافت مجوزهای ساخت اولویت دارد. بهتر است شرکت منتخب شما را در راه دریافت مجوزهای ساخت کمک کند.

دریافت مجوزها از طریق سازمان صنایع و معادن امکان پذیر است. برای این مرحله باید طرح توجیهی و تعدادی از مدارک شناسایی را با سند مالکیت به همراه داشته باشید.

نقشه کشی و پیش فاکتور

پس از دریافت مجوزها باید نقشه ساخت را بر اساس مساحت زمین، نوع و مقدار میوه ذخیره ای، مدت زمان نگهداری، بودجه ی اختصاص یافته و نوع سردخانه (اعم از آمونیاکی، فریونی، بالای صفر، زیر صفر، دو مداره و پرتابل) از شرکت منتخب دریافت کنید. در این مرحله با انتخاب دستگاه ها و تجهیزات لازم در سردخانه، می توانید ببینید ساخت سردخانه چقدر برای شما هزینه دارد.

در مجموعه ما انتخاب برند دستگاه ها بر اساس سفارش شما مشتریان عزیز امکان پذیر است. شما می توانید با توجه به تجربه و شناختی که از برند تجهیزات دارید، آن ها را انتخاب نمایید. در غیر این صورت می توانید از مشاوران ما در مجموعه کمک بگیرید.

احداث سردخانه

پس از اتمام این مراحل نوبت به ساخت سوله است. هنگام ساخت سوله محل قرارگیری تمامی واحدها طبق نقشه تعیین می شود. مرحله ی بعدی ساخت سردخانه است. عایق بندی با استفاده از ساندویچ پانل ها، نصب لوله کشی ها، کابل کشی، نصب تجهیزات و دستگاه ها مراحل بعدی ساخت هستند.

مراحل ساخت سردخانه میوه

دستگاه های لازم در ساخت سردخانه عبارتند از:

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما شما را در راه تحقق رویاهایتان یاری می نماییم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *