فریزر خوابیده پرده هوا

طراحی و تولید فریزر خوابیده پرده هوا

انتخاب یخچال و فریزر مناسب برای هر فروشگاه امری مهم و حیاتی است. تجهیزات فروشگاهی باید با ابعاد و محیط فروشگاه شما مطابقت داشته باشند. به طوری که علاوه بر ارائه ی ظاهری زیبا و شیک از فروشگاه شما، امکان خرید راحت را برای مشتریان شما فراهم کنند. شما می توانید بسته به موقعیت قرارگیری تجهیزات، یخچال ایستاده درب دار یا فریزر خوابیده پرده هوا انتخاب کنید.

مجموعه برادران حامی دوست با بیش از 20 سال سابقه درخشان، تا به امروز توانسته است بهترین تجهیزات را بنا به نیاز و درخواست مشتریان عزیز طراحی و تولید نماید. کافیست ما از نیاز شما آگاه شویم.

ویژگی های این محصول

فریزر رو باز یا فریزر خوابیده پرده هوا یکی از تجهیزات کاربردی در هایپر مارکت ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ پروتئینی و مواد غذایی است. این فریزر ها انتخابی مناسب برای نگهداری مواد پروتئینی هستند. همچنین به علت رو باز بودن، این امکان را به مشتریان می دهند که به راحتی اقلام داخل آن را دیده و کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

این تجهیزات به علت در ارتباط بودن با مواد غذایی بهتر است از جنس استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ ساخته شود. به این ترتیب از مقاومت بالایی در برابر انواع آلودگی ها برخوردار خواهد بود. همچنین در این فریزرها از عایق پلی یورتان یا پلی استایرن استفاده می شود. در این فریزرهای بدون برفک، قابلیت نصب سبد به منظور دسته بندی مواد غذایی وجود دارد.

فریزر رو باز بر اساس مکان قرارگیری و نیاز مشتری قابل طراحی و ساخت با ابعاد دلخواه مشتری است. همچنین فریزرهای رو باز بر اساس محل قرارگیری موتور، در دو نوع موتور سرخود و موتور مرکزی طراحی و ساخته می شوند. انتخاب موتور، به اندازه و ابعاد فروشگاه و تجهیزات شما بستگی دارد. فریزرهای رو باز در انواع یک طرفه و دو طرفه موجود هستند که باید با توجه به طراحی و فضای داخلی فروشگاهتان انتخاب شوند.

فریزر خوابیده پرده هوا

چرا باید مجموعه برادران حامی دوست را انتخاب کنید؟

مجموعه ما با ارائه مشاوره رایگان در کنار شما مشتریان عزیز حضور می یابد تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید. هدف ما تحقق رویاهای شما و کسب رضایتتان است. با خرید از مجموعه ما می توانید از خدمات پس از فروش ایده آل و استثنایی برخوردار شوید. شما می توانید هم اکنون با مشاوران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *