فریزر خوابیده پرده هوا

یخچال و فریزر پرده هوا

یخچال و فریزر پرده هوا یکی از کاربردی ترین تجهیزات فروشگاهی است که در اغلب فروشگاه های بزرگ، هایپر مارکت ها و فروشگاه های پروتئینی و انواع مواد غذایی  به وفور دیده می شود. این تجهیزات انتخابی مناسب برای نگهداری مواد پروتئینی و غذاهای آماده طبخ مانند همبرگر آماده، انواع ناگت و… هستند. همچنین به علت نبود درب در طراحی آن ها، این امکان به مشتریان فروشگاه ها داده می شود که به راحتی اقلام مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این فریزرها به علت در ارتباط بودن با مواد غذایی باید از جنس استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ باشند تا از مقاومت بالایی در برابر انواع آلودگی ها برخوردار بوده و قابلیت شست و شو داشته باشند. همچنین در این یخچال و فریزرها از عایق پلی اورتان یا پلی استایرن استفاده می شود. این تجهیزات عاری از هرگونه برفک هستند. در فریزرهای پرده هوا یا روباز قابلیت نصب سبد به منظور دسته بندی مواد غذایی وجود دارد.

راهنمای سفارش ساخت این تجهیزات

یخچال و فریزر پرده هوا بر اساس محل قرارگیری و نیاز مشتری قابل طراحی و ساخت با ابعاد دلخواه است. همچنین این تجهیزات در دو مدل، بر اساس محل قرارگیری موتورشان، موجودند که عبارتند از یخچال و فریزر خوابیده با موتور سرخود و یا موتور مرکزی. انتخاب توان و ظرفیت موتور، به اندازه و ابعاد این یخچال و فریزر ها بستگی دارد.

یخچال و فریزر پرده هوا

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر پیرامون این تجهیزات و استعلام قیمت ها می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *