یخچال سوپرمارکتی

آیا امکان نصب درب روی یخچال پرده هوا وجود دارد؟

یخچال پرده هوا یکی از تجهیزات کاربردی در تمامی فروشگاه های بزرگ، هایپر مارکت ها و مراکز تجاری و تفریحی است. در نتیجه ممکن است نیاز به تغییر کاربری آن به وجود بیاید. چگونگی نصب درب روی یخچال پرده هوا یکی از مهمترین سوالاتی است که ممکن است برای شما پیش بیاید. ما در این مقاله سعی داریم درباره امکان سنجی این اتفاق صحبت کنیم. این یخچال ها از هوای خنک به عنوان عایق در برابر هوای گرم محیط استفاده می کنند. به این ترتیب که فن نصب شده در قسمت پایینی یخچال هوای خنک مورد نیاز را تولید نموده و آن را در جلوی یخچال از پایین به بالا می‌دمد. اینگونه محصولات داخل یخچال خنک می‌مانند.

همواره باید این نکته را در نظر بگیرید که از یخچال پرده هوا برای سرد نمودن محصولات استفاده نمی‌شود. بلکه از آن تنها برای خنک نگه داشتن محصولات از پیش سرد شده استفاده می‌شود. انتخاب یخچال های تجاری با توجه به محل نصب و کاربری آن ها متفاوت است. اگر قصد تغییر کاربری یخچال تجاری خود را دارید یا شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، با ما همراه باشید.

امکان سنجی نصب درب

در بعضی از موارد صاحبان کسب و کارها قصد دارند یخچال پرده هوای خود را با یخچال درب دار تعویض نمایند. اما احتمالا این کار هزینه ی زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. در نتیجه پیشنهاد ما به شما تعویض پرده هوای یخچال با درب است. البته اگر قصد این کار را دارید باید به نکات مهمی توجه نمایید.

در حالت عادی بدنه ی یخچال از ورق ساخته می شود و تحمل وارد آمدن نیروی زیادی ندارد. در نتیجه نکته حائز اهیمت این است که یخچال شما باید دارای چارچوب آهنی باشد. تنها در این شرایط بدنه ی یخچال مقاومت لازم برای تحمل وزن زیاد درب را خواهد داشت. در صورت عدم وجود چارچوب آهنی، وزن درب به بدنه‌ی یخچال فشار وارد کرده و بدنه را دفرمه می‌کند.

یخچال پرده هوا

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه برادران حامی دوست، بخش سورسرمایش تماس حاصل کنید. ما از ارائه مشاوره خرید تا خدمات پس از فروش در کناز شما هستیم. کافیست با ما در تماس باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *