قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

راهنمای انتخاب یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا که با نام یخچال بدون درب یا رو باز نیز شناخته می شود، یکی از انواع تجهیزات فروشگاهی است که در فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید با تردد بالا کاربرد زیادی دارد. در این یخچال به جای درب از یک لایه هوای سرد، که توسط فن های پایین دستگاه دمیده می شود، برای سرد نگه داشتن فضای داخل یخچال استفاده می شود.

از یخچال پرده هوا می‌توان در فروشگاه‌های بزرگ و برای نگهداری مواد غذایی مختلف، گوشت و مرغ بسته بندی شده، سوسیس و کالباس، انواع مواد پروتئینی، لبنیات، انواع نوشیدنی ها و… استفاده نمود. دمای کارکرد این یخچال ها بین  2  تا  7  درجه سانتیگراد بوده و به کمک آن ها می توان مواد غذایی سرد شده را خنک نگه داشت. بنابراین بهتر است برای سرد کردن مواد غذایی از این یخچال ها استفاده نشود تا بتوان به مدت طولانی تری بدون ایجاد مشکل از آن ها استفاده نمود.

راهنمای خرید یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا در دو نوع موتور سرخود و موتور مرکزی طراحی و ساخته می شود.

  • در یخچال پرده هوای موتور سرخود که ظرفیت پایین تری دارد، موتور یا کمپرسور روی کابین یخچال نصب شده و در نتیجه قابلیت حمل آسان دارد.
  • در یخچال پرده هوای موتور مرکزی که ابعاد و ظرفیت بزرگتری دارد، فضایی جدا برای موتور یا کمپرسور یخچال در نظر گرفته می شود.

ویژگی های یخچال پرده هوا

بدنه یخچال ایستاده پرده هوا از جنس استیل بوده تا قابلیت شست و شو داشته باشد. این یخچال دارای پرده شب است تا اتلاف انرژی در زمان تعطیلی فروشگاه کاهش یابد. یخچال های پرده هوا دارای عایق پلی یورتان هستند تا کمترین اتلاف انرژی را داشته باشند.

همچنین این یخچال ها مجهز به سیستم نوفراست بوده و مصرف کمی دارند. در صورتی که از این یخچال ها به درستی استفاده شود، دوام بالایی نیز دارند. قابلیت نصب روشنایی LED نیز در آن ها وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  رایگان  جهت انتخاب تجهیزات فروشگاهی خود می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *