تجهیزات سوپرمارکت

اهمیت چیدمان یخچال سوپرمارکت

تاسیس فروشگاه و چیدمان تجهیزات در آن، اصول مشخص و مربوط به خود را دارد. برای رسیدن به اهداف مد نظر خود در فروشگاهتان باید آن اصول را رعایت نمایید. اصول چیدمان بیان می کند که هنگام کنار هم چیدن المان های مختلف در یک فضای معین، باید از فضای در دسترس فروشگاهتان بیشترین استفاده را ببرید. به طوری که علاوه بر شکیل شدن و حفظ ظاهر فروشگاهتان، مشتریان بتوانند به راحتی کالای مد نظر خود را بیابند. دلیل اصلی اهمیت چیدمان یخچال سوپرمارکتی نیز همین است.

برای این کار می توانید از متخصصین چیدمان فروشگاه راهنمایی بگیرید. متخصص چیدمان فروشگاه شخصی است که با رعایت تمامی اصول، به فضای فروشگاه شما نظم می بخشد. چیدمان اصولی علاوه بر ظاهر فروشگاه، بر میزان فروش فروشگاهتان نیز تاثیر می گذارد.

چیدمان مواد غذایی در یخچال سوپرمارکت ها علاوه بر زیباسازی فروشگاه شما، این امکان را به شما می دهد که از باقیمانده کالای خود آگاه شوید. اقلامی که در یک گروه جای دارند باید در یخچال و شلف ها کنار یکدیگر قرار بگیرند. برای مثال، لبنیات مانند شیر، کره، خامه و پنیر در کنار هم و اغلب در یخچال های پرده هوا قرار می گیرند.

4 نکته مهم درباره اصول چیدمان

  • نوع تجهیزات مورد نیاز در فروشگاه و انتخاب آن ها

بهتر است قفسه ها، یخچال و فریزر، انواع استند و بند ماری، میز چک اوت و… را از فروشگاه های معتبر و سازنده های مجرب خریداری نمایید. با خرید از مجموعه برادران حامی دوست می توانید از یک سال گارنتی و 5 سال وارانتی بهره مند شوید.

  • انتخاب محل قرارگیری تجهیزات و فاصله ی آن ها از یکدیگر از اهمیت زیادی برخوردار است.

با توجه به فضای در دسترس در فروشگاهتان می توانید تجهیزات مورد نیاز را انتخاب نمایید. چیدمان تجهیزات باید به گونه ای باشد که نظر مشتریان را بیشتر به خود جلب نماید. همچنین باید امکان مشاهده ی محصول از نزدیک، برای مشتریان فراهم شود.

بهتر است فاصله بین قفسه ها و سایر تجهیزات به گونه ای باشد که تمامی مشتریان بتوانند به راحتی در بین آن ها تردد نمایند. وجود فضای کافی برای عبور چرخ دستی و ترولی در بین لاین ها امری حیاتی است.

چیدمان یخچال سوپرمارکت

  • به محل چیدمان محصولات در یخچال، شلف و قفسه توجه نمایید.

گستره ی دید انسان ها هنگام خرید، از نقطه ی مقابل دید تا 60 سانتیمتر بالاتر و پایین تر از آن است. بنابراین بهتر است کالاهای پر فروش، شناخته شده و گران قیمت را در این محدوده قرار دهید. همچنین بهتر است تنقلاتی که مورد پسند کودکان است، در طبقات پایین تر و در محدوده دید آن ها قرار گیرد.

  • تعداد و میزان اقلام چیده شده در تجهیزات

چینش اقلام و محصولات در فروشگاه باید به گونه ای صورت گیرد که مشتریان توانایی دیدن تمامی محصولات و انتخاب آن ها را داشته باشند. برای دیده شدن محصولات به بهترین نحو نباید قفسه ها را بیش از ظرفیت آن ها پر کنید. هنگام چیدمان محصولات باید به وزن اقلام توجه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما شما را در راه تحقق رویاهایتان راهنمایی می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *