قیمت سردخانه 10 تنی خوب

سردخانه کانکسی که با نام سردخانه پرتابل و متحرک نیز شناخته می شود، قابل حمل و نقل بوده و در پشت ماشین های حمل بار نیز می توانید از آن ها استفاده کنید. یکی از این سردخانه ها، سردخانه ۲۰ تنی یا ۱۰ تنی است. این سردخانه ابعاد کوچکتری نسبت به سایر سردخانه ها دارد. از این رو قیمت سردخانه 10 تنی به اندازه‌ای است که انتخابی مقرون به صرفه به حساب می آید.

با استفاده از این سردخانه می توانید به سرعت، برای محصولاتی که حساس به تغییر دما هستند، شرایط مناسبی فراهم کنید. بزرگترین مزیت این سردخانه‌ها همین قابلیت حمل و نقل آسان آن‌ها است.

شما می توانید بدون نیاز به ایجاد تغییر خاصی آن ها را جابه‌جا کنید یا بر روی ماشین خود نصب نمایید. این سردخانه ها سلامت مواد غذایی را هنگام حمل و نقل تضمین می کنند. سردخانه کانکسی مانند سایر سردخانه ها قابلیت کارکرد در دمای زیر صفر و بالای صفر را دارد. اغلب این سردخانه ها به دلیل ظرفیت پایین خود، از نوع فریونی هستند.

مشخصات سردخانه کانکسی

مشخصات این سردخانه ها تعیین کننده قیمت سردخانه کانکسی است. همانطور که می دانید عضو اصلی آن ها مانند سایر سیستم های برودتی، کمپرسور آن است. ایجاد برودت در این سردخانه ها با استفاده از کندانسینگ یونیت انجام می شود.

ظرفیت سرمایشی و قدرت دستگاه های به کار رفته نیز به ابعاد، ظرفیت و تناژ آن ها بستگی دارد که بنا به درخواست و نیاز مشتری قابل طراحی و ساخت است. سردخانه کانکسی را اغلب با ابعاد 40 فوتی می سازند. اما نوع بزرگتر آن ها که روی تریلی ها نصب می شود، تا 20 تن گنجایش دارد.

اغلب این سردخانه ها دارای درب لولایی و عایق بندی مناسبی از جنس پلی یورتان هستند. با توجه به سازگاری، انعطاف پذیری و کارایی بالای این نوع سردخانه ها، استفاده از آن ها می تواند راه حلی ایده آل و به صرفه در تمامی شرایط و صنایع باشد.

کاربرد سردخانه کوچک

این روزها سردخانه کانکسی برای انتقال و نگهداری از واکسن ها در محل تزریقات، علی الخصوص واکسن، نیز کاربرد دارد.این سردخانه ها به دلیل مزایایی که دارند، کاربرد زیادی نیز دارد. اما قسمت عمده کاربرد آن ها مربوط به حمل و نقل است. در صنایع غذایی و دارویی می توانید به خوبی از وجود این سردخانه ها بهره مند شوید.

برای مثال حمل مواد غذایی منجمد مانند بستنی، که حساسیت زیادی نسبت به گرما دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با استفاده از این سردخانه ها مانع افت کیفیت آن مواد غذایی شوید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت سردخانه 10 تنی و 20 تنی کانکسی می توانید با ما در تماس باشید. مجموعه برادران حامی دوست با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت سردخانه ها، می تواند به شما در راه رسیدن به نیازهایتان یاری برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید، می توانید همین حالا با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *