صفر تا صد احداث سردخانه

چگونه وام احداث سردخانه میوه دریافت کنیم؟

دریافت وام احداث سردخانه میوه که اصولا از بانک های کشاورزی و صنعت و معدن صورت می پذیرد، یکی از راه هایی است که به صاحبان کسب و کارها این امکان را می دهد که در صورت نداشتن منابع مالی مورد نیاز و بودجه ی کافی بتوانند سردخانه ی مورد نیاز خود را احداث کنند. این کار از طریق دریافت این وام امکان پذیر است.

سرمایه گذاری و دریافت وام احداث سردخانه، ابتدا نیازمند امکان سنجی ساخت سردخانه است. برای این کار بهتر است از نیروی متخصص و یک شرکت مجرب مشاوره بگیرید.  اگر امکان ساخت سردخانه وجود داشته باشد، از طریق تهیه ی طرح توجیهی برای احداث سردخانه میوه می توان وام احداث سردخانه میوه را دریافت کرد. طرح توجیهی مناسب طرحی است که شامل تمامی هزینه های لازم برای ساخت و احداث سردخانه باشد. این هزینه ها شامل هزینه ی خرید زمین و ساخت محوطه یا سوله تا نیروی انسانی مورد نیاز و تجهیزات اداری آن سردخانه است.

پس از انتخاب نوع سردخانه (فریونی، آمونیاکی، ثابت، متحرک و زیر صفر و بالای صفر) و محصولی که می خواهید ذخیره سازی کنید باید به نوشتن این طرح توجیهی بپردازید. طرح توجیهی سردخانه شامل هزینه ی زمین، طراحی و محوطه سازی، ساخت سوله، عایق کاری، دستگاه های تبرید، تجهیزات و تاسیسات، شیر آلات و کنترل آلات، ابزار آلات کارگاهی، درب ها، تهویه مطبوع و موتورخانه، هزینه های تعمیرات و نگهداری، حمل و نقل و هزینه های لجستیکی، محاسبه ی استهلاک ها، هزینه ی نیروی انسانی و درآمد، سود و زیان خالص احتمالی از سردخانه است. با ارائه ی طرح توجیهی به بانک های معرفی شده، در صورت تایید این طرح توجیهی، می توانید از این وام احداث سردخانه میوه بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *