انواع تاپینگ

تاپینگ چیست؟

برای انتخاب تاپینگ بهتر است ابتدا به طور کامل با آن آشنا شویم. تاپینگ تجهیزی است که به انواع کسب و کارها مانند بستنی فروشی، کافی شاپ، رستوران ها، کترینگ، بارهای سرد و گرم و فروشگاه کیک و شیرینی این امکان را می دهد که محصول خود را در معرض نمایش قرار دهند. انواع تاپینگ بهترین انتخاب برای نمایش محصولات فله ای است.

با استفاده از این تجهیز می توانید به مشتری امکان انتخاب از بین گزینه‌های مختلفرا بدهید. بهترین حالت استفاده از این تجهیزات، چیدن مواد غذایی مختلف در لگن ها یا ظروف بن ماری است. استفاده از بن ماری مزایایی نیز دارد. برای مثال بن ماری ها اغلب از جنس استیل ساخته می شوند و قابلیت شست و شو و ضد عفونی دارند.همچنین لگن های بن ماری در ظرفیت های مختلفی موجود است که با توجه به ابعاد تاپینگ انتخاب می شود.

انواع تاپینگ

این تجهیزات بر اساس شکل ظاهری در دو نوع شیشه تخت و شیشه خم طراحی و تولید می شوند. بسته به ظاهر فروشگاهتان و فضای موجود می توانید نوع تاپینگ مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

بدنه ی اغلب تاپینگ ها را از جنس ورق گالوانیزه می سازند و با فوم پلی یورتان عایق بندی می نمایند. برای جلوگیری از اتلاف انرژی این تجهیزات را به صورت دو جداره می سازند. تاپینگ ها قابلیت تنظیم دمایی داشته و در بازه ی دمایی گسترده ای تنظیم می شوند. برای مثال تاپینگ بستنی تا دمای 30- درجه سانتیگراد سرد می شود.

انواع تاپینگ

نوعی از این تجهیزات صنعتی که در رستوران ها استفاده می شود، تاپینگ پیتزا نام دارد. البته گاهی نیز با نام تاپینگ یخچالی شناخته می شوند. استفاده از آن می تواند به فرآیند آماده سازی غذا سرعت ببخشد. بعضی از آن ها در کنار خود دارای میز کاری برای خرد کردن مواد غذایی یا آماده سازی آن ها هستند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره می توانید با مشاوران ما در مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *