تاپینگ خوراکی

تاپینگ خوراکی چیست؟

تاپینگ همان تجهیزی است که به کمک آن می توانید انواع مواد غذایی که روی مواد غذایی دیگر قرار می گیرند را در معرض نمایش بگذارید. این تجهیز طیف گسترده ای از کاربری دارد. برای مثال در کافی شاپ ها و فروشگاه هایی که به صورت کیلویی و فله ای مواد غذایی می فروشند به وفور این تجهیزات را دیده اید. یا ممکن است تا به حال به آشپزخانه ی یک رستوران پا گذاشته باشید. تجهیزی که برای تهیه ی پیتزا از آن استفاده می کنند همان تاپینگ خوراکی است. یا در اغلب بستنی فروشی ها می توانید این تجهیز را ببینید.

در بعضی از موارد نیز در سالن های پذیرایی سلف سرویس از این تجهیزات استفاده می کنند. در ادامه ویژگی های تاپینگ ها را بررسی می کنیم تا راحت تر بتوانید این تجهیزات را سفارش دهید و خریداری نمایید.

ویژگی های انواع تاپینگ

  • این تجهیزات با توجه به کاربردی که دارند طراحی می شوند.
  • با توجه به ابعاد فروشگاه، مغازه، آشپزخانه یا سالن پذیرایی می توانید ابعاد آن ها را مشخص نمایید.
  • اغلب آن ها با بدنه ی استیل ساخته می شوند که قابلیت شست و شو داشته باشند.
  • این تجهیزات در انواع سرد و گرم ساخته می شود. به این صورت که تاپینگ نگهداری بستنی دمای زیر صفر دارد و تاپینگ پذیرایی با انواع غذاها، دمای بالای صفر.
  • به لحاظ ظاهری این تجهیزات در دو نوع شیشه تخت و شیشه خم طراحی و ساخته می شوند. هر کدام از این دو نوع با توجه به ظاهر فروشگاهتان تعیین می شود.
  • تاپینگ خوراکی به خوبی عایق بندی می شود. در اغلب موارد این عایق از نوع پلی یورتان خواهد بود.
  • با توجه به کاربردی که این تجهیز دارد، می توانیم در قسمت کناری آن ها یک میز کار قرار دهیم. برای مثال تاپینگ پیتزا باید چنین قابلیتی داشته باشد.
  • ظروفی که در این تجهیزات به کار می رود بن ماری هستند و آن ها هم از جنس استیل ساخته می شوند. ابعاد بن ماری ها و تعداد آن ها تعیین کننده ی ابعاد تاپینگ مورد نیاز شما خواهد بود. شما می توانید ابعاد بن ماری ها را شخصا انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما با ارائه ی مشاوره در کنار شما هستیم تا به بهترین ها برسید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *