سردخانه صنعتی

نکته خرید یخچال تجاری

چه سوپرمارکت،چه نانوایی ، چه رستوران و چه کافه ، بدون یخچال تجاری  نمی توانند فعالیت کنند. واحدهای برودتی تجاری برای نگهداری مواد اولیه و همچنین غذاهای آماده ضروری هستند.خرید یخچال تجاری در مقایسه با مدل های غیرتجاری ،کمپرسور بزرگتری دارند.

در محیط های تجاری ، درب یخچال هاچندین بار باز و بسته می شود اما یک کمپرسور قوی قادر به مقاومت در برابر این نوع استفاده است.

خرید یخچال تجاری

بنابراین ، برای ایجادوحفظ دمای خنک به یک کمپرسور بزرگتر نیاز دارد.تبرید تجاری دارای قابلیت خنک کنندگی بهتری برای نگهداری و ذخیره سازی موثر موادغذایی است.سرمایه گذاری بر خرید یخچال تجاری خوب برای موفقیت کسب و کار رستوران ،سوپرمارکت و فروشگاه شما ضروری است. نحوه انتخاب بهترین مورد، بستگی به نیاز کسب و کار شما دارد.

خرید یخچال تجاری

در اینجا 5 نکته وجود دارد که باید هنگام خرید یخچال تجاری در  نظر بگیرید  :

1-صرفه جویی در انرژی

یخچال و فریزرهای تجاری  دوام بالایی دارند. بنابراین ، هنگام  خرید یخچال تجاری  باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که یخچالی که از آن استفاده می کنید از نظر انرژی صرفه جویی می کند یا خیر. همیشه آن دسته از لوازم تجاری را تهیه کنید که دارای درجه بندی انرژی هستند و از جهت استفاده بهینه انرژی برای شما اطمینان خاطر ایجاد می کنند.

2-مدل مناسب

در هنگام خرید یخچال تجاری با انبوهی از مدل ها روبرو می شوید که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برای رفع نیازهای شما ، تهیه هر یخچالی کارساز نیست. شما باید یکی را تهیه کنید که شرایط ذخیره سازی شما را برآورده کند. برای مثال اگر شما یک فروشگاه ویا یک هایپرمارکت دارید، برای این منظور شما به یک واحد برودتی تجاری  عظیم و بزرگ احتیاج ندارید بلکه یخچال دارای صفحه نمایش شیشه ای برای ذخیره محصولات خود و همچنین قرار دادن محصولات در معرض نمایش مخاطب، برای شما کفایت می کند.

 

3-یک برند قابل اعتماد

قبل از خرید یخچال های تجاری  به خود یادآوری کنید که کیفیت خدماتی که شما به مخاطبان خود ارائه می دهید به میزان قابل اعتماد بودن ابزارها و تجهیزات شما هم بستگی دارد. بنابراین ، همیشه به دنبال یک مارک و برند معتبر برای کاهش خطر خرابی تجهیزات باشید. برند سورسرمایش به عنوان تولیدکننده و عرضه کننده انواع مدل های یخچال و فریزر روباز وسوپرمارکتی آماده خدمت رسانی به شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

4-هزینه

تصمیم گیری در مورد بودجه هنگام انتخاب  یخچال و فریزرتجاری  بسیار مهم است .انتخاب یک تولید کننده و تامین کننده معتبر و قابل اعتماد در  تجهیزات سوپرمارکتی در طولانی مدت از هزینه های غیر ضروری شما جلوگیری می کند.

5-طراحی دکوراسیون

قبل از انتخاب یخچال وفریزر و تجهیزات سوپرمارکتی باید برنامه ریزی دقیق فضا را انجام دهید. مکان قرارگیری یخچال و فریزر روباز شما بسیار حائز اهمیت است.اولین قدم اندازه گیری سطح و فضای موجود می باشد. مشاوران ما می توانند برای طراحی و اجرای صفر تا صد مکان تجاری مورد نظر شما،اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *