صنعت خرده فروشی

خدمات پس از فروش چیست؟

همه ی صاحبان کسب و کار برای بقای کسب و کار خود نیاز به رضایت مشتریان دارند. برای مشتریان یک محصول تطابق کالا یا خدمات با انتظارات آن ها تاثیر به سزایی در تصمیمات آتی آن ها دارد. یکی از راه های کسب رضایت آن ها ارائه ی خدمات پس از فروش به مشتریان است. مفهوم خدمات پس از فروش، خدماتی است که پس از فروش کالا، از سوی سازنده یا تولید کننده به مشتریان داده می‌شود. ارائه ی این خدمات یکی از مهم ترین راه های افزایش فروش از طریق مشتریان و راهی برای متقاعد کردن خریدار و جلب اعتماد آن به تولید کننده است.

این خدمات که به صورت گارانتی یا وارانتی ارائه می‌شود شامل تعمیر یا تعویض قطعات محصول در صورت خرابی در طی مدت مشخص است. باید توجه داشته باشیم که گارانتی با وارانتی تفاوت هایی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه ی ادامه مطلب به این صفحه مراجعه نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *