لیست قیمت تجهیزات فروشگاهی

لیست قیمت تجهیزات فروشگاهی

اگر قصد تاسیس یک فروشگاه را دارید، فارغ از اینکه آن فروشگاه یک هایپرمارکت است یا لباس فروشی، نیاز به تجهیزاتی خواهید داشت. برای انتخاب آن ها نیاز به در دست داشتن لیست قیمت تجهیزات فروشگاهی خواهید داشت. برای انتخاب تجهیزات لازم در فروشگاهتان می توانید با افراد متخصص در تماس باشید. مجموعه برادران حامی دوست آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. در ادامه به معرفی مهم ترین تجهیزات فروشگاهی هایپرمارکت ها می پردازیم.

میز چک اوت

میز چک اوت یا صندوق فروشگاهی یک تجهیز استراتژیک است که در فروشگاه ها علاوه بر ایجاد نظم هنگام خروج، ورود و خروج تمام کالاها را کنترل می کند. میز چک اوت بدون توجه به ابعاد فروشگاه محصولی کاربردی و ضروری محسوب می شود.

قفسه یا شلف

در هر فروشگاهی، به ویژه در فروشگاه های بزرگ وجود قفسه یا شلف برای نظم بخشیدن به محیط فروشگاه یک نیاز مبرم است. به کمک قفسه بندی لوازم و کالا ها مشتریان به راحتی قادر به یافتن اقلام مورد نیاز خود خواهند بود.

استند فروشگاهی

استندها برای ارائه ی واضح محصولات فله ای و برای حفظ زیبایی فروشگاهتان استفاده می شوند. مزیت اصلی این دستگاه ها در نمایش تمامی محصولات فله ای در کنار یکدیگر است که به مشتریان امکان انتخاب راحت و آسان محصول مورد نظر خود را می دهد. البته برای فروش اقلام فله ای در کنار استندها نیاز به وجود یک ترازو نیز هست.

یخچال و فریزر

طراحی و ساخت یخچال های تجاری و فروشگاهی با توجه به محصولی که در آن قرار می دهید، ساخته می‌شود. از این جهت یخچال های فروشگاهی از تنوع زیادی مانند انواع یخچال های درب دار و پرده هوا برخوردارند. برای مثال یخچال ویترینی برای فروشگاه های نان، قنادی ها و فروشگاه های مواد غذایی آماده طبخ، انتخابی مناسب است و محصولات داخل آن به خوبی به خریداران نمایش داده می شود تا محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند. در فروشگاه های بزرگ و شلوغ از یخچال و فریزر پرده هوا یا رو باز استفاده می شود تا دائما درب یخچال و فریزر باز و بسته نشود.

سبد و ترولی

امروزه یکی از تجهیزات فروشگاهی مهم در فروشگاه های کوچک و بزرگ، که برای حمل بارهای حجیم و سنگین می توان از آن ها استفاده کرد، ترولی ها و سبدهای خرید هستند. سبد خرید نیز برای مجزا کردن خریدهای کوچک و سبک از خریدهای بزرگ کاربرد دارند. ترولی ها از ابعاد کوچک تا بزرگ و در حجم های مختلف بسته به فضای در دسترس در فروشگاه قابل استفاده است.

برای کسب اطلاعات پیرامون تجهیزات فروشگاهی و تجهیز کامل فروشگاهتان می توانید با کارشناسان ما در مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما بهترین ها را برای شما طراحی می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *