اصول طراحی سوپرمارکت

اصول طراحی سوپرمارکت؛ نکات مهم

همانطور که می دانید تمامی فروشگاه ها طراحی منحصر به فرد و مخصوصی دارند. یعنی از اصولی پیروی می کنند که با توجه به آن اصول، هم به راحتی بتوانید از آن فروشگاه خرید کنید و هم ظاهر فروشگاه به خوبی حفظ شود. پس اصول طراحی سوپرمارکت و سایر فروشگاه ها، نوبت به چیدمان اصولی محصولات ارائه شده در فروشگاه، در داخل تجهیزات فروشگاه می رسد. برای دانستن نکات مربوط به طراحی کافیست با ما همراه باشید.

نکات طراحی

  • در درجه اول به یاد داشته باشید که طراحی اصولی بر اساس ذهنیت انسان و آرامش او حین خرید انجام می شود. تمامی نکات اصولی نیز با توجه به روحیات انسانی در نظر گرفته می شوند. پس کافیست به خریداران خود توجه کافی و وافی داشته باشید.
  • بهتر است تنوع محصولات ارائه شده در فروشگاهتان را پیش از شروع طراحی در نظر گرفته و با طراحان در میان بگذارید.
  • در طراحی فروشگاه باید به بخش های مختلف اعم از محل تردد خریداران و فروشندگان، عبور افراد با ترولی از راهروها، فضای ورودی و خروجی فروشگاه، پارکینگ فروشگاه، نورپردازی فضای داخلی،و دکوراسیون کلی آن توجه نمایید.
  • ابعاد و موقعیت تجهیزات بر اساس نقشه و ابعاد فروشگاه تعیین می شود.
  • به خاطر داشته باشید که گرما و صمیمیت فضای داخلی فروشگاه بر میزان فروش فروشگاهتان تاثیر بسزایی می گذارد. اگر هر چیزی د رفروشگاهتان سر جای خود باشد، خریداران احساس راحتی و آسایش هنگام خرید را تجربه می کنند و باز هم به فروشگاه شما برمی گردند.
  • شما می توانید برای صفر تا صد مسیر طراحی فروشگاه تا تهیه تجهیزات و راه اندازی آن از مجموعه ای کمک بگیرید که در این زمینه تجربه کافی داشته باشد.

مجموعه برادران حامی دوست با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تجهیز فروشگاه ها، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. شما می توانید نقشه یا پلان فروشگاهتان را برای ما بفرستید. کارشناسان فروش تیم سورسرمایش با توحه به ابعاد فروشگاهتان و با در نظر گرفتن اصول طراحی، ساخت تجهیزات و جانمایی آن ها را برای شما انجام می دهند. کافیست همین حالا با ما تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *