هزینه راه اندازی سوپرمارکت

طراحی هایپر مارکت کوچک

هایپر مارکت های کوچک و بزرگ امروزه جایگزین سوپرمارکت های کوچک را شده اند و مورد استقبال مردم قرار گرفته اند. این فروشگاه ها امروزه نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند. محصولات ارائه شده در هایپرمارکت ها اغلب از تنوع بالایی برخوردارند. شما می توانید تمامی مایحتاج زندگی خود را از مواد غذایی گرفته تا انواع شوینده ها، در این فروشگاه ها تهیه نمایید.

طراحی یک هایپر مارکت کوچک باید به گونه ای باشد که خریداران در آن احساس آرامش و راحتی داشته باشند. یعنی چه؟ خب در اولین مورد می توانیم به وجود فضای کافی در داخل فروشگاه و وجود پارکینگ مناسب در خارج از فروشگاه اشاره کنیم. چیدمان در این فروشگاه ها نیز از اهمیت و اصول خاصی برخوردار است. مثلا قفسه ها و شلف ها باید به گونه ای در فروشگاه چیده شوند که به مشتریان این امکان را بدهند که به راحتی محصولات را دیده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

همچنین بهتر است اصول فاصله گذاری هنگام قفسه بندی رعایت شود تا امکان تردد چند فرد همراه با ترولی از بین قفسه ها وجود داشته باشد.

حالا که از اهمیت طراحی هایپرمارکت ها آگاه هستید بهتر است کار را به افرادی بسپارید که از صفر تا  صد آن را برای شما انجام دهند. از طراحی نقشه و فضای داخلی گرفته تا چیدمان تجهیزات و محصولات در آن ها. با ما همراه باشید.

تجهیز هایپر مارکت ها

انتخاب تمامی تجهیزات فروشگاهی با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، نیاز به آگاهی و دانستن اصول طراحی و چیدمان دارد. هنگام انتخاب این تجهیزات باید در ابتدای امر به خدمات و محصولات ارائه شده در فروشگاه خود توجه کنید. انتخاب انواع یخچال و فریزر، شلف و قفسه، استندها، انواع تاپینگ، میز پیشخوان و صندوق، ترولی، سبد خرید و تجهیزات امنیتی یکی دیگر از وظایف تیم طراحی هایپر مارکت است. شما می توانید با انتخاب مجموعه ای مجرب، بهترین فروشگاه را داشته باشید.

هایپر مارکت کوچک

کافیست با ما در تماس باشید. ما با ارائه مشاوره ساخت و راه اندازی فروشگاهتان در کنار شما می مانیم تا به بهترین ها دست یابید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *