خرید ترولی فروشگاهی

راهنمای خرید ترولی فروشگاهی

یکی از تجهیزات پرکاربرد که برای حمل بارهای کوچک و بزرگ از آن استفاده می شود، چرخ و ترولی فروشگاهی است. این تجهیزات در فروشگاه های کوچک و بزرگ و انبارها برای حمل بارهای کوچک و بزرگ و حجیم استفاده می شود. نوعی از چرخ و ترولی که در انبارها کاربرد دارد، ترولی صنعتی نام دارد. با وجود این تجهیزات در فروشگاه ها، مشتریان خریدی راحت و آسان را تجربه خواهند کرد. بنابراین با تهیه ی این تجهیزات برای فروشگاه خود می توانید خریدی آسان را به مشتریان خود هدیه دهید.

بعلاوه به کمک این تجهیزات می توانید مانع ایجاد هرج و مرج در فروشگاهتان شوید. همچنین می توانید مانع واژگونی اقلام در شلف ها و قفسه ها شوید. در واقع چرخ و ترولی ابزاری کارآمد هستند که به افزایش فروش در فروشگاه شما کمک می کنند. چطور؟ زمانی که مشتری می تواند محصولات را به شخصه ببیند و آن ها را به نوبت انتخاب کند و در سبد قرار دهد، دیگر نیازی به حمل بار به صورت دستی نخواهد داشت. به این ترتیب اقلام غیر ضروری خود را نیز خریداری می کند.

اجزای تشکیل دهنده ی این تجهیزات شامل سبد، پایه و تعدادی چرخ است. سبد آن ها می تواند از جنس فلزی (مفتول)، فلز روکش دار، پلاستیک و پلیمر (پلی کربنات) باشد. بهتر است همواره از سالم بودن چرخ ها اطمینان حاصل کنید. هرکدام از چرخ های خرید حجم مشخصی دارند. بنا به نیازتان می توانید بهترین تجهیزات را خریداری نمایید.

خرید ترولی فروشگاهی

جمع بندی

هرکدام از این تجهیزات مزایای خود را دارند. برای مثال ترولی های فلزی از بیشترین استحکام برخوردار هستند. اما نوع پلاستیکی آن ها وزن کمتر و قیمت پایین تری دارد. نوع جدیدتر و امروزی چرخ و سبد خرید فروشگاهی از جنس پلیمر یا همان پلاستیک فشرده است که علاوه بر وزن کم، از استحکام بالایی نیز برخوردار است. برای انتخاب ترولی با جنس و حجم مناسب باید از افراد متخصص کمک بگیرید. مجموعه برادران حامی دوست از ارائه ی مشاوره تا خرید تجهیزات و نصب آن ها در کنار شما خواهد بود. برای استعلام قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *