هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی

هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی و انتخاب دستگاه ها

برای اینکه بدانیم به چه سردخانه ای نیاز داریم باید انواع آن را بشناسیم. سردخانه ها بر اساس مشخصات مختلف در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. برای مثال سردخانه با توجه به مبرد مصرفی در دو نوع فریونی و آمونیاکی طراحی و ساخته می شود. دسته بندی های دیگری نیز برای سردخانه ها وجود دارد. برای مثال سردخانه بر اساس ابعاد در انواع ۱۰ تنی تا ۲۰۰۰۰ تنی و حتی بیشتر طراحی و ساخته می شود. در این مقاله قصد داریم درباره هزینه ساخت سردخانه ۱۰۰۰ تنی بگوییم. با ما همراه باشید.

نوع سردخانه

همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم نوع سردخانه بر اساس مبرد مصرفی، با توجه به ابعاد سردخانه انجام می شود. اگر قصد ذخیره سازی کمتر از 2000 تن محصول را در سردخانه داشته باشید، می توانید از سردخانه فریونی استفاده کنید. برای ذخیره بیش از 2000 تن محصول باید از سردخانه آمونیاکی استفاده نمایید. چرا که برای بیش از 2000 تن محصول، سردخانه فریونی توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

انتخاب دستگاه‌ها

در هر سیستم تبرید 4 عضو اصلی وجود دارد که عبارتند از کندانسور، اواپراتور، کمپرسور، شیرآلات و کنترل آلات. وجود تابلو برق نیز یکی دیگر از عوامل ضروری در احداث سردخانه است. استفاده از تابلو برق علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی، هزینه های مربوط به انرژی و سردخانه را نیز کاهش می دهد. انتخاب درب مناسب برای سردخانه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که درب دلیل اصلی حبس برودت در داخل سردخانه است. یکی از اصلی ترین راه های اتلاف انرژی سردخانه، درب آن است. به همین دلیل باید دربی انتخاب کنید که به خوبی عایق بندی شده است.

در مجموعه برادران حامی دوست، شما می توانید برند دستگاه های مورد نیازتان را خودتان انتخاب کنید. ما با ارائه ی مشاوره پیش از ساخت، به شما کمک می کنیم تا بهترین ها را برای خود انتخاب نمایید. هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی بر اساس ظرفیت و توان دستگاه ها و همچنین برند آن ها و اقلیم و محل نصب سردخانه تعیین می شود.

کافیست با ما تماس بگیرید و ما را از نیازتان مطلع سازید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *