چیدمان یخچال فروشگاهی

مهم ترین نکات چیدمان یخچال فروشگاهی

طراحی، ساخت و چیدمان هر فروشگاهی از اصول مخصوصی پیروی می کند. ضمناً این اصول با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال اصول چیدمان یک فروشگاه لباس کاملاً با اصول چیدمان یک سوپرمارکت متفاوت است. متخصص چیدمان فروشگاه شخصی است که با مد نظر قرار دادن اصول چیدمان مربوط به هر فروشگاه، نحوه ی جاگذاری تجهیزات و محصولات مختلف را در فروشگاه شما تعیین می کند. تنظیم نورپردازی ها و انتخاب رنگ ها نیز برعهده این متخصصان است. این کار برای آرامش و آسایش مشتری هنگام خرید، سامان بخشیدن به تمامی اقلام و محصولات در فروشگاه و حفظ زیبایی ظاهری فروشگاه لازم و ضروری است. این اصول باید بر پایه روحیات و تمایلات انسانی، روحیه و تامین شادابی و نشاط ما بنا می شود. در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که یک متخصص چیدمان باید هنگام چیدمان یخچال و سایر تجهیزات فروشگاهی آن ها را در نظر بگیرد تا به بهترین نحو چیدمان تجهیزات را انجام دهد.

بررسی نکات مهم

  • انتخاب نوع یخچال و فریزرها و محل قرارگیری آن ها با توجه به فضای در دسترس توسط متخصص چیدمان انجام می شود.
  • یخچال ها را در یک سمت فروشگاه قرار دهید تا بتوانید بر دمای فروشگاهتان نیز کنترل داشته باشید.
  • استفاده از تجهیزاتی مانند یخچال پرده هوا در فروشگاه های پر تردد انتخابی مناسب است. بهتر است این تجهیزات مجهز به پرده شب باشند.
  • بهتر است امکان مشاهده ی نزدیک اقلام برای مشتریان وجود داشته باشد تا بتوانند به راحتی کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. به خاطر داشته باشید که رضایت مشتری برای شما افزایش فروش به همراه خواهد داشت.
  • به بهترین نحو از فضای خالی استفاده نمایید. برای این کار می توانید از انواع قفسه و استند، مانند قفسه های یک طرفه و دو طرفه استفاده کنید.
  • باید فضای کافی برای عبور راحت ترولی و چرخ خرید در بین قفسه ها وجود داشته باشد. یعنی فاصله چیدمان تجهیزات از یکدیگر باید به دقت توسط افراد متخصص تعیین شود.
  • تعداد محصولات چیده شده در شلف ها باید به میزان کافی باشد. در صورت خالی شدن قفسه ها باید آن ها را با محصولات پر کنید تا به این ترتیب تعداد کالای باقیمانده از هر محصول نیز مشخص شود.
  • طبق اصول چیدمان، کالاهای پرطرفدار از برندهای شناخته شده و اقلام گران قیمت تر باید در مقابل چشمان مشتری قرار گیرند. چرا که محدوده ی دید انسان در هنگام خرید، نقطه ی مقابل دید و 60 سانتیمتر بالا و پایین تر از آن است. بهتر است این نکته را هم در یخچال و هم در قفسه و شلف رعایت کنید.
  • اقلام و محصولات مخصوص کودکان، مانند تمامی تنقلات، باید در مسیر دید و دسترس آن ها قرار گیرد.
  • استفاده از قفسه های سر لاین برای معرفی محصولات جدید یا محصولات تخفیف خورده مرسوم است.
  • اقلام سنگین و حجیم باید در طبقات پایینی قفسه ها و یخچال ها قرار دهید.

چیدمان یخچال فروشگاهی

و اما چرا مجموعه برادران حامی دوست؟

مجموعه ما با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ی ساخت، تجهیز و چیدمان یخچال فروشگاهی و سایر تجهیزات، آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. تجهیز و چیدمان اصولی فروشگاه حرفه ی ماست. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون با مشاوران ما در مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید تا از مشاوره ی  رایگان  خرید بهره ببرید. همچنین با انتخاب مجموعه ما می توانید از خدمات پس از فروش استثنایی بهره مند شوید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *