قیمت یخچال فروشگاهی

قیمت یخچال فروشگاهی

یخچال های فروشگاهی که امروزه کاربرد فراوانی دارند، در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شوند. کافیست از نیازتان با خبر باشید تا بتوانید بهترین تجهیزات فروشگاهی را انتخاب نمایید. این تجهیزات با توجه به قابلیت های متفاوت و مشخصات گوناگونی که دارند، قیمت گذاری می شوند. قیمت یخچال فروشگاهی متاثر از عوامل مختلفی است.

برخی از این عوامل عبارتند از؛ ابعاد یخچال، برند کمپرسور، کندانسور و سایر تجهیزات، توان و قدرت موتورها، نوع عایق و… . در ادامه با ما همراه باشید تا شما را برای خرید بهترین یخچال فروشگاهی راهنمایی کنیم.

1. انواع یخچال ها را بشناسید.

همانطور که می دانید امروزه تعداد و ارقام تجهیزات فروشگاهی به قدری زیاد شده است که تصمیم گیری مشکل به نظر می رسد. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است انواع یخچال فروشگاهی را بشناسید. یخچال ها بر اساس شکل ظاهری در دو نوع خوابیده و ایستاده طراحی می شوند. همچنین تمامی یخچال های این دو دسته، بر اساس نوع درب در دو نوع درب دار و بدون درب (یخچال پرده هوا) وجود دارند. اما نوع درب دار آن ممکن است دارای درب کشویی یا لولایی باشد.

در اغلب مواقع یخچال ها با ابعاد مورد نیاز مشتری طراحی و ساخته می شوند. کافیست پلان یا نقشه فروشگاهتان را به طراحان تجهیزات فروشگاهی نشان دهید.

2. بهترین تولیدکنندگان بازار را بشناسید.

یکی از نکات مهم هنگام خرید تجهیزات فروشگاهی، انتخاب تولیدکننده و سازنده است. بهتر است درباره مجرب بودن هر تولید کننده به اندازه کافی تحقیق کنید و سپس اقدام به بستن قرارداد و خرید از آن ها نمایید.

یکی از افتخارات ما در مجموعه برادران حامی دوست، ارائه بهترین تجهیزات همراه با خدمات مربوط به نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش است. ما بهترین ها را برای شما می خواهیم. ضمن اینکه در تمامی مراحل بر اساس نظر شما خریداران محترم تجهیزات را طراحی و ساخته می کنیم.

3. به بهینه بودن مصرف انرژی

از آنجایی که یخچال تجهیزی است که به راحتی از کار نمی‌افتد، بهتر است نوعی از آن را انتخاب کنید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد. از این طریق می توانید از افزایش هزینه های جاری جلوگیری نمایید. بهتر است از یخچال هایی با طراحی جدیدتر استفاده کنید.

معمولا در طراحی های جدید از تکنولوژی هایی استفاده می شود که مانع اتلاف انرژی می شود. انتخاب یخچال درب دار یا بدون درب نیز برعهده مشتریان عزیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما بهترین ها را برای شما مشتریان عزیز فراهم می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *