قیمت سردخانه آمونیاکی

هزینه ساخت سردخانه خوب و با کیفیت

امروزه بشر برای نگهداری مواد غذایی با کیفیت مطلوب به راه هایی دست یافته است. یکی از این راه ها احداث سردخانه است. شما می توانید برای اهداف گوناگون سردخانه احداث کنید. با توجه به حجم محصولی که می خواهید ذخیره کنید ابعاد سردخانه مشخص می شود. به خاطر داشته باشید که پیش از احداث سردخانه نیاز به یک طرح توجیهی با توجه نقشه زمین خود دارید. انواع سردخانه ها عبارتند از؛ زیر صفر، بالای صفر، دو مداره، آمونیاکی، فریونی و کانکسی. شما می توانید با توجه به محصولتان نوع سردخانه را تعیین نمایید.

برای انتخاب بهترین سردخانه باید ابعاد سوله احداثی، اقلام و کالاهای ذخیره ای، مقدار و حجم محصول، سیکل تبرید سردخانه و دستگاه های مربوطه را در تعیین کنید. به این ترتیب می توانید با توجه به ابعاد زمین خود، تعداد و ابعاد سالن ها را به طور دقیق مشخص کنید. البته این کار به کمک افراد متخصص و مجرب امکان پذیر است. ما در مجموعه برادران حامی دوست به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

انتخاب نوع سردخانه با توجه به مبرد

پس از مشخص کردن موارد بیان شده می توانید نوع سردخانه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که می دانید باید برای سردخانه های با ابعاد کوچکتر از سیکل تبرید فریونی و برای سردخانه های صنعتی با ابعاد بزرگ تر از سیکل آمونیاکی استفاده نمایید. استفاده از سردخانه های آمونیاکی برای حجم محصول کمتر از ۲۰۰۰ تن صرفه ی اقتصادی ندارد. اما از تناژ ۲۰۰۰ تن به بالا با توجه به مصرف انرژی در سردخانه، می توانید از سیستم تبرید آمونیاکی بهره ببرید.

انتخاب دستگاه ها

همانطور که می دانید هر سیستم تبرید 4 عضو اصلی دارد که عبارتند از کندانسور، اواپراتور، کمپرسور، انواع شیرآلات و کنترل آلات. وجود تابلو برق نیز یکی دیگر از عوامل ضروری در احداث سردخانه است. استفاده از تابلو برق علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی، هزینه های بعدی مربوط به سردخانه را نیز کاهش می دهد.

انتخاب پنل ها و عایق های مناسب، با توجه به اقلیم نصب سردخانه انتخاب می شود. عایق ها با ضخامت های مختلفی تولید می شوند. انتخاب نوع عایق برعهده طراحان سردخانه است. کافیست نوع سردخانه (زیر صفر یا بالای صفر)، اقلیم نصب و محصولاتتان را برای سازندگان شرح دهید.

هزینه ساخت سردخانه

جمع بندی

دستگاه هایی که برای سردخانه خود انتخاب می کنید باید به لحاظ ظرفیتی با یکدیگر متناسب باشند. در غیر این صورت خرابی پیش می آید و ممکن است خسارات جبران ناپذیری به کسب و کارتان وارد شود. انتخاب برند دستگاه ها،‌ علی الخصوص کمپرسور که قلب هر سیستم برودتی است، از اهمیت زیادی برخوردار است. ما شما را در این مسیر راهنمایی می کنیم. مجموعه ما از ارائه ی مشاوره خرید تا ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات در کنار شما خواهد بود. کافیست با ما در تماس باشید. با خرید از مجموعه برادران حامی دوست می توانید از خدمات پس از فروش استثنایی بهره مند شوید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *