قیمت یخچال ایستاده

قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده یا عمودی یکی از انواع یخچال های تجاری و فروشگاهی است. این تجهیزات کاربردهای فراوانی در فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارمت ها و هایپرمارکت ها، رستوران ها و مراکز تجاری دارند. از این رو در ابعاد مختلف و با مشخصات متفاوتی ساخته می شوند. با توجه به مشخصاتی دارد، قیمت یخچال ایستاده تعیین می شود. با ما همراه باشید تا این محصول را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

مشخصات این یخچال

اغلب این یخچال ها درب شیشه ای دو جداره دارند و تمام محصولات داخل آن قابل مشاهده است. از این رو انتخاب کالا را برای مشتریان راحت تر می‌کنند. در کف این یخچال‌ها یک سینی برای جمع آوری چکه‌های آب تعبیه شده است. در داخل این یخچال، یک فن جهت خنک‌سازی قرار می‌گیرد.

درب آن به دو صورت ریلی و لولایی قابل طراحی و ساخت است. ویژگی درب ریلی این است که نیاز به فضای کمی دارد. این یخچال ها در حجم‌های مختلف از 100 لیتر تا 300 لیتر یا گاهی بیشتر ساخته می‌شود.

بعضی از انواع یخچال های ایستاده بدون درب ساخته می‌شوند. به این یخچال ها که دارای پرده هوا برای خنک نگه داشتن فضای داخل یخچال هستند، یخچال های پرده هوا می گویند.

داخل این تجهیز قابلیت نصب چراغ LED و خارج از آن امکان نصب صفحه نمایش تنظیم دما وجود خواهد داشت. بدنه این یخچال ها برای مقاومت بیشتر از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود. در داخل یخچال های ایستاده از یک لایه عایق استفاده می شود. این عایق ممکن است از جنس پلی یورتان یا پلی استایرن باشد. کاربرد عمده‌ی یخچال های ایستاده در فروشگاه های مواد غذایی (گوشت، مرغ و…)، رستوران ها و سوپرمارکت ها به چشم می خورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت یخچال ایستاده و سایر تجهیزات می توانید با کارشناسان ما در مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما شما را در راه رسیدن به نیازهایتان یاری می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *