ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر

مشخصات ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل سردخانه، تجیزی است که به عنوان عایقی مناسب برای بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی در اغلب صنایع کاربرد دارد. یکی از مشخصات اصلی ساندویچ پانل آن است که از 3 لایه ی اصلی ساخته می شود. این لایه ها عبارتند از یک لایه سبک مرکزی و دو لایه ی مستحکم کناری.

لایه ی مرکزی در این پانل ها اغلب از جنس پلی یورتان یا پلی استایرن و گاهاٌ از جنس پشم شیشه و پشم سنگ است. این عایق ها علاوه بر مقاومت بالا نسبت به حرارت، از مقاومت خوبی نسبت به خمش نیز برخوردار هستند. ساندویچ پانل کاربردهای متفاوت و به تبع آن انواع مختلفی نیز دارد. این عایق ها می توانند در سقف یا دیوار ها استفاده شوند. ما در این مقاله می خواهیم به شرح ساندویچ پانل سردخانه ای و بررسی مشخصات آن  بپردازیم.

ابعاد ساندویچ پانل ها

قطر لایه ی مرکزی در پانل ساندویچی سردخانه ای بین 30 میلیمتر تا 300 میلیمتر است که بنا بر نیاز و کاربرد آن، قطر این لایه تعیین می شود. از این پانل سردخانه ای می توانید در هر اقلیمی استفاده نمایید. البته با ضخامت های مختلف. همچنین ساندویچ پانل قابل شست و شو بوده و در صورت نیاز به جابجایی، قابلیت باز کردن و نصب و راه اندازی مجدد را دارند. استفاده از این پنل ها مقرون به صرفه بوده و همچنین به طبیعت آسیبی نمی رساند.

این عایق ها که علاوه بر سردخانه در انبارهای بزرگ نیز استفاده می شوند، به علت طراحی خاص خود و لبه دار بودن آن ها اختلاف دمای داخل سردخانه را با محیط بیرون به خوبی حفظ می کنند. همچنین در اغلب موارد هنگام ساخت فوم پلی یورتان، به آن مقداری ماده ی ضد حریق نیز اضافه می شود که قابلیت ضد اشتعال به این عایق ها می دهد. این عایق ها به کمک پیچ به یکدیگر متصل می شوند و نصب آن ها بسیار راحت است.

این پانل را می توانید با روکش گالوانیزه و آلومینیومی، بنا به درخواست و نیاز مشتری، بسازید. لایه ی مرکزی در ساندویچ پانل های سردخانه ای از جنس پلی یورتان است. به علت وجود رطوبت در سالن سردخانه، این عایق ها باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خوردگی نیز داشته باشند. فوم پلی یورتان به صورت تزریقی ساخته می شود. این عایق علاوه بر عایق خوب حرارتی، عایق صدا نیز است. ساندویچ پانل سردخانه ای در ابعاد متفاوت و دانسیته مشخص قابل طراحی و ساخت هستند و می توانید بدون نیاز به وجود دیوار در مکان مورد نظر نصب نمایید.

مشخصات ساندویچ پانل سردخانه

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها می توانید با کارشناسان ما در مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. ما بهترین ها را برای شما طراحی و به شما معرفی می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *