یخچال سوپری

 

فروش یخچال صنعتی موضوعی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. در واقع یخچال و فریزر صنعتی جز ضروری ترین تجهیزات لازم در تمام رستوران و کافه‌ها است. اما لازم است که بدانید کدام مدل بهترین گزینه برای فضا مورد نظر شما است و نکات مهم و ضروری برای نگهداری از این ابزار چگونه می‌باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا همه این نکات را به شما بگوییم.

تعریف یخچال صنعتی

قبل از بررسی فروش یخچال صنعتی بهتر است که تعریف خلاصه‌ای از یخچال های صنعتی داشته باشه باشیم. یخچال صنعتی ابزاری برای ذخیره‌‌‌ی مواد به صورت گسترده، در دمایی پایین‌تر از دمای محیط و بالاتر از دمای انجماد آن مواد است. از این یخچال در صنعت های مختلفی همچون صنایع غذایی ، صنایع شیمیایی، صنایع دارویی و همچنین ساخت و تولید پلاستیک و قطعات پلاستیکی استفاده می‌گردد.

تعریف یخچال صنعتی| فروش یخچال صنعتی

معرفی انواع یخچال صنعتی

یخچال فریزر صنعتی مدل Single Door Reach-In

از این مدل یخچال صنعتی برای ذخیره سازی انواع گوشت‌های آماده شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مدل دسترسی بسیار سریع است و روند آماده سازی سفارش ها را سریع تر می‌کند.

یخچال فریزر صنعتی مدل Multiple Door Reach-In

این یخچال بزرگ و سنگین است و مواد اولیه آماده شده با حجم زیاد همچون گوشت، ماهی و انواع سس‌های رستورانی می‌توانید برای مصرف 5 تا 8 روزه در این مدل یخچال و فریزر صنعتی استفاده کنید. با تجهیز کردن آشپزخانه های رستورانی با این مدل یخچال صنعتی، رفت و آمد به سردخانه کمتر خواهد شد.

یخچال فریزر صنعتی( سردخانه) Walk-In Coolers and Freezers

این مدل یخچال صنعتی برای بخش خارجی محیط اصلی آشپزخانه و هتل قرار می‌گیرد. از این نوع یخچال و فریزر صنعتی برای ذخیره حجم زیادی از مواد اولیه غذایی همچون گوشت و ماهی استفاده می‌گردد.

نکات مهم برای خرید یخچال صنعتی

درجه حرارت

در ادامه مقاله فروش یخچال صنعتی قصد داریم تا اصول و نکات مهم در خرید یخچال و فریزر صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم. دمای واحد تبرید تجاری اولین نکته‌ای است که در خرید یخچال صنعتی به آن توجه داشته باشید. اکثر یخچال‌های تجاری مدرن به گونه ای طراحی شده اند که می‌توانند دمای بین 36 تا 40 درجه فارنهایت را کنترل و حفظ کنند. فریزر می‌تواند بین 2 تا 2- درجه را حفظ کند. تغییر اندازه می‌تواند بر روی دما تأثیر گذار باشد.

اندازه

از نکات دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، اندازه است. قبل از تعیین اندازه‌، باید در ابتدا نیاز های خود را تجزیه و تحلیل کنید.  تعمیر و نگهداری هم به اندازه واحد بستگی دارد. یک واحد بزرگ هزینه اولیه بالایی خواهد داشت و احتمالاً هزینه بیشتری را برای تعمیر و نگهداری هزینه خواهد شد.

خرید یخچال صنعتی | فروش یخچال صنعتی

محل مورد نظر

محل یخچال صنعتی هم بسیار مهم است. قبل از خرید یخچال صنعتی‌، باید تدارکات حمل و نقل را در نظر بگیرید. هنگامی که محل را انتخاب کردید‌، ابتدا آن را اندازه گیری کنید تا به اندازه کافی جادار باشد تا بتواند یخچال را در خود جای دهد.

نوع غذا

نوع غذایی که در یخچال صنعتی خود نگهداری می‌کنید نکته مهمی است و در تعیین مدل یخچال و فریزر صنعتی تاثیر دارد. ذخیره مواد غذایی پخته شده، خام یا هر دو در انتخاب یخچال صنعتی مهمی است و همچنین کمیت هم از پارامتر های مهم در انتخاب یخچال است.

کندانسور

در ادامه مقاله فروش یخچال صنعتی نکته ای که در هنگام انتخاب یخچال باید به آن توجه داشته باشید، اواپراتور و کندانسور است. خرید یک واحد با کندانسور بی کیفیت می‌تواند باعث به خرابی کمپرسور شود. در هنگام انتخاب لازم است که مطمئن شوید که چربی کندانسور بررسی شده است. در واقع گریس به عنوان یک عایق شناخته شده است و می‌تواند منجر به گرم شدن بیش از حد واحد تجاری شما شود.

کندانسور | فروش یخچال صنعتی

کابینت

خوب بودن کابینت‌ها مواردی است که در هنگام خرید یخچال صنعتی باید آن را بررسی کنید. توصیه می کنیم که همه موارد را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز مرتب است. اطمینان حاصل کنید که هنگام بسته شدن درب‌، چراغ‌ها خاموش می شوند یا خیر.

 

ارائه کننده مراکز فروش یخچال صنعتی با کیفیت

کیفیت یخچال های صنعتی وابسته به نوع کارکرد و کیفیت قطعات آن دارد. همچنین نوع کاربری یخچال موضوع مهمی است و باید مدل های مناسب با فعالیت خود را انتخاب کنید. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که برای انتخاب و فروش یخچال صنعتی در انواع مدل لیست قیمت یخچال سوپری از طریق مشاوران و شرکت های ارائه کننده با تجربه، مدل و نوع مناسب را انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون یخچال های صنعتی، تجاری و فروشگاهی می توانید با گروه صنعتی برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *