هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی

سردخانه بالای صفر و هر آنچه باید درمورد آن بدانید

یکی از راه های حفظ مواد غذایی برای مدت زمان طولانی تر و با کیفیت مطلوب تر، نگهداری آن ها در سردخانه است. سردخانه های صنعتی را در انواع مختلفی می سازند. می توانید مواد غذایی مختلف را بسته به نوع و شرایط آن ها در سردخانه های بالای صفر یا زیر صفر نگهداری نمایید. یعنی می توانید برای نگهداری انواع میوه ها و سبزیجات، صیفی جات، لبنیات، سیب زمینی، پیاز، دارو و… از سردخانه های بالای صفری استفاده نمایید. از آنجایی که مصرف این محصولات برای سلامت انسان لازم و ضروری است، بهترین کار ذخیره ی آن ها در سردخانه است تا در تمامی طول سال آن ها را توزیع نمایید.

عملکرد این سردخانه ها

تقریبا همه ی سردخانه ها به کمک سیکل تبرید تراکمی کار می کنند. اجزای اصلی تشکیل دهنده ی این سیستم های تبرید عبارتند از؛ کندانسور، کمپرسور (اسکرو یا اسکرال)، اواپراتور و شیرآلات و کنترلرها. البته این اجزا سردخانه های بالای صفر و زیر صفر در جزئیات با یکدیگر کمی تفاوت دارند. برای مثال کمپرسور موجود در سردخانه زیر صفر باید توان بالاتری نسبت به کمپرسور بالای صفری داشته باشد.

تمامی سردخانه ها از نوع زیر صفر و بالای صفر، بر اساس مبرد مصرفی در سیکل، می توانند فریونی یا آمونیاکی باشند. هرکدام از آن ها کاربری، مزایا و معایب خاص خود را دارند. عایق بندا این سردخانه ها نیز باید به گونه ای باشد که حرارت محیط خارج به داخل سالن ها سردخانه وارد نشود. با توجه به اقلیم احداث سردخانه می توانید ضخامت و نوع عایق و ساندویچ پانل ها را تعیین کنید.

سردخانه بالای صفر

طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی سردخانه ها نیاز به نظر کارشناسان مجرب و خبره دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و استعلام قیمت ها با مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *