صفر تا صد احداث سردخانه

صفر تا صد احداث سردخانه

امروزه نگهداری از مواد غذایی برای مدت طولانی، تنها از طریق سیستم های ایجاد برودت ممکن است. ظهور سیستم های تبرید مانند سردخانه ها، تحولی عظیم در صنایع غذایی ایجاد کرد. سال ها طول کشید تا سردخانه ها به شکل امروزی دربیایند و اصطلاحا تکامل یابند. از این جهت شناخت آن ها و صفر تا صد احداث سردخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. پس با ما همراه باشید تا از این مراحل آگاه شوید.

انتخاب محل مورد نظر برای ساخت سردخانه

مرحله اول برای احداث یک سردخانه انتخاب محلی برای ساخت آن است. شما می توانید زمینی را برای ساخت سردخانه‌تان انتخاب نمایید. سپس مجوزها را دریافت کنید. بهتر است در ابتدا به وضوح مشخص کنید که سردخانه را برای چه محصولی نیاز دارید. ممکن است سردخانه نگهداری میوه نیاز داشته باشید، یا یک سردخانه نگهداری مواد غذایی آماده طبخ. این نکات را می توانید با سازندگان سردخانه مطرح نمایید.

تهیه‌ی تجهیزات سردخانه

یکی از نکات مهم در احداث سردخانه، انتخاب و خرید دستگاه های تبرید است. همانطور که می دانید هر سیستم تبرید دارای ۴ عضو اصلی کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیرآلات است. البته وجود کنترل آلات و تابلو برق در کنار عایق و درب مناسب برای سردخانه، از اهمیت زیادی برخوردار است.

تولید و محبوس کردن برودت در سردخانه ها، مهم ترین امر است. از این جهت باید از تجهیزات و عایق مناسبی استفاده نمایید. بهتر است عایق ها را بر اساس اقلیم محل ساخت سردخانه

انتخاب کمپرسور به عنوان قلب تپنده سیستم تبرید و انتخاب کندانسور یا کندانسینگ یونیت به عنوان عامل دفع حرارت جذب شده در سیستم های تبرید یکی دیگر از نکات مهم احداث سردخانه است. کندانسورها بر اساس سیالی که جهت خنک کاری استفاده می کنند در دو نوع کندانسور هوایی یا آبی موجود هستند. کمپرسورها نیز بسته به ابعاد سردخانه و سرمای مورد نیاز در آن، با توان ها و ظرفیت های برودتی متفاوتی طراحی و تولید می شوند.

نصب و راه اندازی سردخانه

حال که به طور کلی با مراحل صفر تا صد احداث سردخانه آشنا شدید، لازم است بدانید که می توانید برای تمامی این مراحل از مجموعه برادران حامی دوست کمک بگیرید. ما با ارائه مشاوره ساخت سردخانه و نصب و راه اندازی از ابتدا تا انتهای پروژه، در کنار شما می مانیم تا به خواسته‌ی خود برسید. همچنین می توانید با خرید از مجموعه ما، از خدمات پس از فروش استثنایی بهره مند شوید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *