یخچال گل فروشی

راهنمای خرید یخچال گل فروشی

تا به حال به تعداد ماشین های عروسی که با گل های طبیعی مزین شده اند فکر کرده اید؟ به نظر شما نگهداری از گل های طبیعی در چه شرایطی مقدور است؟ در این مقاله به شما کمک می کنیم تا از اهمیت یخچال گل فروشی آگاه شوید و در صورت نیاز یخچال مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

در دنیای امروز به علت اتلاف بیش از اندازه منابع انرژی، وجود راهکارهایی برای کاهش اتلاف این منابع از اهمیت زیادی برخوردار است. انتخاب تجهیزات مناسب یکی از این راهکارها است.

هنگام تاسیس یک فروشگاه یا مغازه ی فروش گل های طبیعی، برای انتخاب تجهیزات برودتی فروشگاهتان چند راه دارید. یک راه استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع و هواسازها و دیگری استفاده از یخچال های گل فروشی. هرکدام از این روش ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در ادامه به تشریح انتخاب یخچال مناسب و دلیل استفاده از یخچال در این مغازه ها می پردازیم.

مزایای یخچال گل فروشی

اگر قصد نگه داری هرگونه گیاهی را دارید، باید بدانید که تنظیم دما و رطوبت مهم ترین عامل در تعیین عمر آن گیاهان است. از یخچال ها برای تنظیم دقیق دما و رطوبت و ثابت نگه داشتن این دو فاکتور در گل فروشی ها استفاده می شود.

بهترین دما برای نگهداری گل های تازه چین بین  ۱  تا  ۲  درجه سانتیگراد و رطوبت لازم برای آن ها بین  ۹۰  تا  ۹۵  درصد است. اگر دما و رطوبت از محدوده ی تعیین شده تجاوز کند، گیاه به نحوی آسیب می بیند. در دماهای بالاتر از ۲ درجه سانتیگراد گیاه پژمرده می شود و در دماهای زیر صفر به علت سرمازدگی از بین می رود.

استفاده از این تجهیز علاوه بر اینکه طول عمر مفید گل ها را افزایش می دهد، مانع اتلاف انرژی در فروشگاهتان می شود. این همان مزیتی است که در صورت استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع از دست می دهید! همچنین به علت ثابت نگه داشتن دما و رطوبت برای گیاهان، مانع ورود شوک دمایی به آن ها می شوید.

یخچال گل فروشی

راهنمای خرید

نکته اولی که باید هنگام خرید یخچال در نظر داشته باشید اقلیم شهر و محل نصب آن است. محل نصب این یخچال ها اغلب حاوی رطوبت فراوانی است. در نتیجه بهتر است بدنه ی یخچال را از جنس فولاد ضدزنگ یا ورق گالوالنیزه انتخاب نمایید. برای حفظ دمای داخل یخچال بهتر است عایق خوبی مانند فوم پلی یورتان را انتخاب نمایید.

ابعاد، تعداد طبقات و تعداد درب یخچال بر اساس نیاز و درخواست مشتری انتخاب می شود. این یخچال ها در ابعاد مشختلفی قابل طراحی و ساخت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها می توانید با مشاوران مجرب ما در مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید. مجموعه ما با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت یخچال های فروشگاهی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

 

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *