قیمت خشک کن تصعیدی

قیمت دستگاه خشک کن انجمادی

نگهداری طولانی مدت از غذاها همواره یکی از دغدغه های پر اهمیت بشری بوده است. خشک کردن، دودی کردن و کنسرو کردن مواد غذایی رایج‌ترین روش‌هایی است که از قدیم‌الایام به کار برده می شود. دستگاه خشک کن انجمادی تجهیزی است که برای خشک کردن مواد غذایی مختلف در صنعت یا حتی منزل استفاده می‌شود. این دستگاه از طریق دهیدراته کردن مواد غذایی و کاهش رطوبت آن تا 2 درصد، طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد. قیمت دستگاه خشک کن انجمادی بعد از تعیین ظرفیت و ابعاد دستگاه تعیین می شود.

در ادامه به بررسی بیشتر دلایل استفاده از این تجهیز می پردازیم. با ما همراه باشید.

لزوم خشک کردن مواد غذایی در چیست؟

بدن ما در شرایط مختلف نیاز به مواد غذایی متفاوتی دارد. در حقیقت بدن ما به تمامی مواد غذایی نیاز دارد. اما توانایی انتقال و مصرف آن‌ها را در تمامی شرایط نخواهیم داشت. در این موقعیت می‌توانیم از مواد غذایی که از قبل خشک کرده‌ایم استفاده کنیم. برای مثال در یک سفر طولانی که وزن باری که حمل می کنید محدود است، می توانید به راحتی از مواد غذایی یا میوه خشک شده بهره ببرید.

همانطور که می دانید تمامی مواد غذایی را می توانیم به کمک این دستگاه خشک کنیم. از مرغ و گوشت گرفته تا غذای آماده، انواع میوه ها، سبزیجات و بستنی. این دستگاه آب موجود در مواد غذایی را منجمد نموده و سپس آن را از طریق تصعید به گاز تبدیل می کند. می توانید در یک سیکل 20 ساعته هر نوع مواد غذایی و حتی بستنی را با فریز درایرتان ابتدا منجمد و سپس خشک نمایید. به کمک این تجهیز می توانید ریسک فاسد شدن مواد غذایی را به حداقل برسانید.

از مزایای دیگر استفاده از دستگاه فریز درایر می توانیم به حفظ خواص و کیفیت مواد غذایی، امکان ذخیره مواد غذایی برای مدت طولانی، امکان نقل و انتقال مواد غذایی در مسافت‌های طولانی (حتی تا کره ماه!) و… اشاره کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دستگاه ها می توانید با ما در تماس باشید. کارشناسان ما در بخش فروش شما را در مسیر تحقق رویاهایتان یاری می کنند.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *