تاسیس هایپر پروتئینی

تاسیس هایپر پروتئینی

فروشگاه پروتئینی یا هایپر پروتئینی محلی است برای فروش محصولاتی از جمله: انواع سوسیس، کالباس و ژامبون، انواع گوشت خام و فرآوری شده، مرغ بسته بندی شده، غذاهای آماده طبخ مانند ناگت و همبرگر و… . امروزه با وجود پیشرفت محصولات غذایی نیمه آماده و آماده، لزوم وجود هایپر پروتئینی احساس می شود. از طرفی روی آوردن به این مواد غذایی نیز روز به روز بیشتر می شود.

تاسیس هایپر پروتئینی
تاسیس هایپر پروتئینی

شما می توانید با تاسیس هایپر پروتئینی ، سود قابل قبولی از این بازار بدست آورید. کافیست پیش از اقدام به راه اندازی، با مجموعه ای که در این زمینه مجرب است، مشورت نمایید. مجموعه ما با ارائه نمونه کار در کنار شما مشتریان عزیز است. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی موارد مهم درباره تاسیس هایپر پروتئینی اشاره بپردازیم.

نکات مهم راه اندازی فروشگاه پروتئینی

اولین قدم در مراحل راه اندازی یک فروشگاه پروتئینی، طرح یک business plan یا یک طرح تجاری و توجیهی است. در این طرح باید تمامی نکات ریز و درشت لازم را در نظر بگیرید. مواردی از جمله تجهیزات مورد نیاز، اجاره یا خرید فروشگاه، نیروی کار مورد نیاز و حقوق آن ها، دریافت مجوز از اتحادیه صنف و انتخاب محصولات اولیه را باید پیش از اقدام در نظر بگیرید.

 

تجهیزات مورد نیاز

  • میز چک اوت؛ یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز در هر فروشگاهی برای کنترل ورود و خروج محصولات، میز چک اوت است.
  • یخچال پروتئینی؛ برای نگهداری این دسته از مواد غذایی بهتر است از یخچال های فروشگاهی مناسب استفاده نمایید. چرا که ثابت نگه داشتن دما در حفظ کیفیت این مواد غذایی نقش مهمی دارد.
  • قفسه، شلف و استند؛ وجود این تجهیزات برای نظم دهی به فروشگاه پروتئینی لازم و ضروری است.
  • دستگاه کالباس بر؛ این تجهیزات در انواع و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند و اغلب قابلیت تنظیم ضخامت دارند.
  • ترازو صنعتی؛ وجود این تجهیزات در هر فروشگاهی که مواد غذایی فله‌ای و باز می فروشند، لازم است.
تاسیس هایپر پروتئینی
تاسیس هایپر پروتئینی

جمع بندی

رعایت بهداشت از موارد مهم در این دسته از فروشگاه ها به حساب می آید. لطفا توجه ویژه ای به این مورد داشته باشید تا محصولات با بهترین کیفیت در فروشگاهتان باقی بمانند.

تاسیس هایپر پروتئینی نیازمند دانستن نکات خاصی است. شما می توانید برای تاسیس فروشگاه پیش از آنکه اقدام به انجام کاری نمایید، برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما در مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نماید. ما با ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان، بهترین ها را برای شما رقم می زنیم.

کافیست نقشه یا پلان فروشگاهتان را برای طراحی داخلی برای ما ارسال نمایید و ما را از نیازتان با خبر سازید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *