قیمت کمپرسور سردخانه

قیمت کمپرسور سردخانه استثنایی

نگهداری از مواد غذایی با کیفیت مطلوب، تنها به وسیله ی سردخانه ها امکان پذیر است. ساخت سردخانه برای نگهداری مواد غذایی اولیه، غذاهای آماده طبخ و انواع میوه ها و سبزیجات انتخابی گریز ناپذیر است. اما برای ساخت یک سردخانه خوب به چه تجهیزاتی نیاز خواهیم داشت؟ مهم ترین عضو یک سردخانه، کمپرسور سردخانه یا همان موتور سردخانه است. انتخاب کمپرسور از اهمیت زیادی برخوردار است و نکات زیادی بر انتخاب تاثیر می گذارند. از جمله قیمت کمپرسور سردخانه و توان و ظرفیت آن.

ممکن است با انتخاب نادرست خود به سایر تجهیزات سردخانه ای آسیب وارد کنیم. بنابراین انتخابی هوشمندانه به کمک افراد مجرب می تواند گزینه ای مناسب برای شماد و کسب و کارتان باشد. با ما همراه باشید.

موتور سردخانه چیست؟

موتور سردخانه همان عضوی از آن است که با تحت فشار قرار دادن مبرد آن را متراکم و آماده انتقال حرارت می سازد. مبرد فشرده شده در سیکل برودتی جاری می شود و به سمت کندانسور می رود. کمپرسورهای رایج در سردخانه ها از نوع پیستونی، اسکرال و اسکرو هستند.

زمانی که می خواهید کمپرسور مورد نظر خود را انتخاب نمایید، باید به برودت مورد نیاز در سردخانه، اقلیم احداث سردخانه، فریونی یا آمونیاکی بودن سیستم برودتی توجه کنید. بر این اساس ظرفیت و توان کمپرسور مورد نیازتان تعیین می شود. انتخاب برند دستگاه ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید شما هم شنیده باشید که می گویند: «هیچ گرانی بی علت نیست و هیچ ارزانی بی حکمت».

با اینکه همواره خرید کالای مرغوب با طول عمر بالا هزینه ی زیادی دارد اما مانع افزایش هزینه های جاری و چندین باره در کسب و کارتان می شود. در ادامه ۳ تا از بهترین برندهای کمپرسور سردخانه را به شما عزیزان معرفی می نماییم.

بوک

این کمپرسور به عنوان بهترین کمپرسور سردخانه ای موجود در بازار دنیا شناخته می شود. سروصدا و لرزش کم این دستگاه یکی از دلایل مورد پسند بودنش است. به علت ظرفیت و بار برودتی بالایی که تجهیزات بوک دارند، برای استفاده در سردخانه های صنعتی انتخابی بسیار مناسب هستند.

بیتزر

تولیدات این برند آلمانی علاوه بر کیفیت ساخت از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند. بیتزر اغلب تجهیزات لازم در سردخانه ها و سیستم های تهویه مطبوع را طراحی و تولید می نماید. کمپرسورهای این کمپانی قابلیت سازگاری با تمامی مبردها را دارد. اطلاعات مربوط به دستگاه های مناسب برای کسب و کارتان را از ما بخواهید.

دانفوس

دانفوس، تولید کننده ای شناخته شده در ایران است که چه قصد راه اندازی یک سردخانه کوچک و چه قصد احداث یک سردخانه بزرگ صنعتی را داشته باشید، می توانید از تجهیزات آن بهره ببرید. کمپرسورهای منیروپ جزو پرفروش ترین تولیدات این کمپانی هستند. این کمپرسورها با انواع مبردهای R507a، R404a، R22 و R407 سازگارند.

قیمت کمپرسور سردخانه

جمع بندی

انتخاب تجهیزات سردخانه‌ای کاری تخصصی است که نیازمند نظر کارشناسانه است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی گروه صنعتی برادران حامی دوست کافیست با ما تماس بگیرید. ما شما را از قیمت کمپرسور سردخانه و سایر تجهیزات سردخانه ای با خبر می سازیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *