قیمت درایر یخچال

تعیین قیمت فیلتر درایر یخچال

فیلتر درایر یخچال یکی از اجزای اصلی آن است. این قطعه در تمامی سیستم های برودتی و تهویه ی مطبوع نیز وجود دارد، البته با اندکی تفاوت در سایز و طراحی. قیمت فیلتر درایر یخچال با سایر درایرها متفاوت است.

این قطعه مانع ورود آلاینده ها، ناخالصی ها و رطوبت به شیر انبساط و کمپرسور می شود. در انواع یخچال های فروشگاهی، صنعتی و تجاری می توانید این قطعه را در خط مایع و خط مکش یا ساکشن نصب نمایید. فیلتر درایر در هر سیستم دو نقش اساسی بازی می کند؛

  1. جذب آلاینده از سیستم. یکی از این آلاینده ها رطوبت است که می تواند باعث ایجاد خرابی در سیستم شود.
  2. ایجاد شرایط تصفیه ی فیزیکی در سیستم و جلوگیری از ورود ناخالصی هایی مانند ذرات جامد و گرد و غبار به سیستم.

البته جذب رطوبت از سیستم تبرید، مهم ترین وظیفه ی این تجهیزات است. چرا که رطوبت می تواند باعث ایجاد انجماد و خوردگی در اجزای فلزی سیستم و آسیب رسیدن به آن شود. درایر با جذب رطوبت سیستم مانع ایجاد برفک در سیستم می شود.

نکات مهم درباره فیلتر درایر

بهتر است زمان تعویض این قطعه بیش از 2 سال طول نکشد. درایر در یخچال های فروشگاهی، تجاری و صنعتی بین شیر انبساط و کندانسور نصب می گردد. همچنین هنگام تعویض خط مایع یخچال، باید فیلتر را نیز تعویض کنید و از اندازه ی فیلتر جدید اطمینان حاصل کنید. در این صورت می توانید تضمین کنید که به سایر قطعات آسیبی وارد نمی شود. به خاطر داشته باشید که در صورت باز کردن درایر و قرار گرفتن آن در مجاورت هوا، دیگر نمی توانید از آن استفاده نمایید. این قطعه یک بار مصرف است! بنابراین قابلیت شست و شو و نصب مجدد ندارد. حتی در شرایط خاص!

قیمت فیلتر درایر هر سیستم برودتی مانند یخچال و سردخانه متفاوت است و با توجه به برند آن قیمت گذاری می شود. برای استعلام قیمت ها و ثبت سفارش می توانید هم اکنون با مجموعه برادران حامی دوست تماس حاصل نمایید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *