قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه

سفارش ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل، تجهیزی است که به عنوان عایق استفاده می شود. استفاده از این عایق برای بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی رایج است. ساندویچ پانل سردخانه ای از 3 لایه ی اصلی ساخته می شود؛ یک لایه ی سبک مرکزی و دو لایه ی مستحکم در طرفین. لایه ی مرکزی در این پانل ها اغلب از جنس پلی یورتان یا پلی استایرن است. اما گاهی لایه میانی را از مواد سنتی مانند پشم شیشه و پشم سنگ تهیه می کنند.

این عایق ها علاوه بر مقاومت بالا نسبت به حرارت، از مقاومت خوبی نسبت به خمش، نیز برخوردار هستند. همچنین عایق صدا نیز هست. ساندویچ پانل کاربردهای متفاوت و به تبع آن انواع مختلفی نیز دارد. این عایق ها می توانند در سقف یا دیوار ها نصب شوند.

ما می توانی ساندویچ پانل ها را بر اساس و درخواست مشتری با روکش گالوانیزه یا آلومینیومی بسازیم. لایه ی مرکزی در ساندویچ پانل های سردخانه ای از جنس پلی یورتان است. به علت وجود رطوبت در سالن سردخانه، این عایق ها باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خوردگی هم داشته باشند. ساندویچ پانل ها در ابعاد متفاوت و دانسیته مشخص قابل طراحی و ساخت هستند و می توانند بدون وجود دیوار و قالب، در مکان مورد نظر با نهایت دقت نصب شوند.

ابعاد ساندویچ پانل ها

ضخامت لایه ی مرکزی در پانل ساندویچی سردخانه ای بین 30 میلیمتر تا 300 میلیمتر است که بنا بر نیاز، محل نصب و کاربردش، ضخامت آن را تعیین می کنند. از پانل سردخانه ای می توانید در هر اقلیمی استفاده نمایید. همچنین ساندویچ پانل قابل شست و شو بوده و در صورت نیاز به جابجایی، امکان باز کردن، نصب و راه اندازی مجدد آن را خواهید داشت. استفاده از این پنل ها مقرون به صرفه بوده و همچنین تولید آن به طبیعت آسیبی نمی رساند. برای انتخاب بهترین عایق برای سردخانه باید به میزان برودت مورد نیاز (زیر صفر یا بالای صفر) در کسب و کارتان و اقلیم محل ساخت سردخانه توجه نمایید.

پانل سردخانه

کاربرد عمده این پانل در سردخانه ها، انبارها و… است. اما در تمامی صنایع می توانید از آن به خوبی استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل نمایید. ما شما را در راه رسیدن به درخواست هایتان کمک می کنیم.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *