یخچال دارویی

خرید بهترین یخچال دارویی

اغلب داروها حساسیت بالایی نسبت به تغییرات دما و رطوبت محیط اطراف خود دارند. در برخی از آن ها این حساسیت به قدری بیشتر است که باید آن ها را در یخچال دارویی نگه دارید تا سالم بمانند. بعضی از داروهای یخچالی که مصرف زیادی دارند عبارتند از؛ انسولین، تمامی واکسن ها، اکسی توسین و… . برای نگهداری از این داروها نیاز به تجهیزی به نام یخچال دارویی خواهید داشت.

با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این تجهیزات به طور کامل آشنا شوید.

مشخصات یخچال دارویی

بهترین دما برای نگهداری داروهای یخچالی بین ۲ تا ۸ درجه سانتیگراد است. برای اینکه کیفیت این داروها حفظ شود، باید مانع انجماد آن ها شوید.

برای تنظیم هرچه دقیق تر دمای این یخچال ها، بدنه‌شان را به خوبی عایق بندی (از جنس فوم پلی یورتان) می کنند و در صورت نیاز به وجود شیشه، از نوع دو جداره نشکن آن استفاده می کنند. به این ترتیب به خوبی می توانید از اتلاف انرژی ممانعت نمایید.

در قسمت داخلی درب یخچال دارویی باید از یک نوار لاستیکی آنتی باکتریال جهت ممانعت از خروج هوای سرد داخل یخچال استفاده نمایید.

این تجهیزات در ابعاد و با ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شوند. شما می توانید به توجه به نیازتان ابعاد این تجهیز را انتخاب نمایید.

یخچال دارویی

شکل ظاهری این یخچال ها اغلب به صورت ایستاده یا رومیزی است. با توجه به میزان دارویی که قصد دارید در یخچال دارویی نگهداری کنید می توانید نوع آن را انتخاب کنید.

همچنین در صورت انتخاب مجموعه برادران حامی دوست، می توانید در زمان طراحی این تجهیزات برند قطعات آن را به شخصه انتخاب نمایید. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره پیش از خرید، از خدمات پس از فروش استثنایی نیز بهره مند شوید. با ما به بهترین ها دست یابید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *