مانیتورینگ سردخانه

مانیتورینگ سردخانه یعنی چه؟

برای رسیدن به تجهیزات مورد نیاز مانیتورینگ باید ابتدا به تعریف مانیتورینگ بپردازیم. مانیتورینگ عبارت است از: جمع آوری اطلاعات مختلف از بخش های مختلف در یک واحد صنعتی و نظارت بر آن ها بر اساس معیارهای تعیین شده. مزیت استفاده از مانیتورینگ تحت نظر داشتن مداوم سیستم است. به این ترتیب کوچک ترین خطاها نیز به سرعت در سیستم دیده می شوند. در مانیتورینگ پارامترهای مهمی نظیر دما، رطوبت، فشار، تهویه مطبوع و سایر پارامتمرهای تاثیرگذار در سیستم کنترل و ثبت می شود. ثبت این اطلاعات در مانیتورینگ سردخانه به کمک دیتالاگرها انجام می شود.

دیتالاگر وسیله‌ای الکترونیکی است که دیتاهایی را که به وسیله‌ی سنسورهای تعبیه شده در دستگاه بدست می آید، در طول زمان ذخیره می کند. به کمک دیتالاگرها ثبت اطلاعات دما ورطوبت برای مدت زمان طولانی انجام می شود و سپس نمودار و منحنی تغییرات دما و رطوبت ترسیم می شود. به این ترتیب می توانید تغییرات سیستم را به خوبی تحت نظر داشته باشید. در ادامه به هشدارهایی که از طریق مانیتورینگ سردخانه به ناظر می رسد اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

هشدارهای دریافتی توسط ناظر

  • قطع برق یا قطع فیوز سردخانه یا انبار
  • هشدار دو فازی شدن برق کمپرسور
  • عدم وصل ژنراتور سردخانه و انبار
  • کاهش و افزایش دمای تعیین شده برای سردخانه
  • هشدار قطع سنسور حرارتی داخل سردخانه
  • کنترل ورود به انبار و سردخانه و هشدار ورود غیر مجاز
  • هشدار برای باز ماندن درب

این هشدارها از طرق مختلف نظیر پیامک، تماس از دست رفته، ایمیل و… به ناظر مانیتورینگ سردخانه انتقال داده می شود. شما می توانید این پارامترها را از طریق نصب کنترلرها اندازه گیری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه برادران حامی دوست در تماس باشید. ما بهترین ها را برای شما تهیه می کنیم. کافیست برای هوشمندسازی سیستم های سردخانه تان با ما در ارتباط باشید.

اولین دیدگاه را شما قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *